Taviren Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Hei Har lenge prøvd å selge en bil på internet og i den lokale avisa, men til ingen nytte. Er det noen som tidligere har hatt problemer med å selge bil, motorsykkel, traktor, U name it...? Hva kan man gjøre når ingenting hjelper og bilen bare rett og slett ikke er i noen form for folks interesse. Minigraver? :P Artig å høre hva dere andre har opplevd! mvh, Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Du kan jo prøve å montere lykter og støtfanger... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Når en bil er tungsolgt. Må man sette ned prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 alt for mange biler på markedet idag, alle er ute den som er i best stand til billigst penge, eller fungerende stand skjitbillig som er rimelig lett å få i stand kiddie som oftest er problemet prisen:rules: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Dårlig salgsannonse kan jo også være noe. Kanskje den virker useriøs? Du får poste link til annonsen her da vettu så kanskje du får noen kommentarer på den også :) Lykke til med salget. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Det meste er nevnt her, men vis oss annonsen så kan vi se. At du bor i Tromsø gjør ikke saken enklere akkurat, langt for mesteparten av befolkningen og reise... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 prøver selv å selge en cab i finnmark midt på vintern... er omtrent like lett som å overtale Bush til å ansette Bin Laden som utenriksmenister.... problemet er at alle som er interessert i bilen bor så langt sør at de rett og slett ikke gidder å hente bilen, har hatt mange som har tatt kontakt å har vært interessert, men avstand blir for stor. Virker også som at det er veldig mange som prøver å selge bilen sin for øyeblikket, ettersom jeg omtrent hver uke får opp til flere tilbud om å bytte i alt mulig rart.. Men en god salgs annonse med ALT av vesentlig informasjon og klare pene bilder er en god start. Det værste jeg ser er annonser der det står, god bil...bla bla bla... uten å få med en dritt om hvor langt bilen er gått, når den var eu godkjent, service,ekstrautstyr, osv. Er du desperat etter å bli kvitt bilen er det en god ide å dumpe prisen drastisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Når jeg solgte min tidligere BMW la jeg ut en god og utfyllende annonse. Hva jeg hadde gjort med bilen, kilometerstand, byttede deler, div. viktig informasjon som service, EU kontroll osv.).. Annonsen var svært utfyllende og med mange gode og fine bilder. Bilen ble solgt etter 2-3 dager og ble hentet samme uke hvor de nye eierne kom med fly ned til Oslo. Riktig pris har også noe å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 "Selge" den til forsikringsselskapet er vel det mange gjør, men det er oss som ikke utnytter oss av forsikring som må lide av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Dere som har bil uten skilter, mener du? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Mye bra respons.. Kan ikke legge ut annonsen her pga forum regler. Har fått kjeft før. Da "ser" det ut som at jeg prøver å selge bilen min til dere! Altså kjøp og salg. Men det er ikke snakk om sunnyen for å si det sånn.. Og jeg bor i Tromsø! ;) Slå to fluer i en smekk så finner dere bilen. Synes ikke annonsen er dårlig og jeg kjøpte den for 236 000 i februar ifjor... Strøken fra forhandler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Denne? Isåfall ut med kameraet og ta nye bilder.. Slå av lysene når du tar bilder forfra, og for all del husk å ta noen bilder av interiøret. Bilen skal være nyvasket, innvendig og utvendig og bildene skal tas når det er lyst ute:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 ... og bildene skal tas når det er lyst ute:) Og hvordan har du tenkt å gjøre det? :D Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Og hvordan har du tenkt å gjøre det? :D hahahahahaaaa får vente til våren da Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fd. busaboy Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Forutenom om bildene som er dårlige så er det en lang annonsetekst som ingen gidder å lese. Så lyser det ungdomskjørt av teksten: "Selges pga overgang til amcar prosjekt" Er det en nødvendig frase å ha med? kjøpere bryr seg jo ikke om hvorfor du skal selge. "Helt nye EBC sportsbremser, nye sommerdekk-340AAA dekk" menigsløst. Hva med å skrive nye bremser og nye sommerdekk "T4 utgaven har delskinn, penere interiør, antispinn og antiskrens, bedre original stereo med integrerte subber og Xenonlys. I tillegg har den større og kraftigere motor, sportsunderstell og bedre girkasse. Mye utstyr og mye kjørekomfort. Kan ikke sammenlignes med en V40 1.6, 1.8 eller 1.9d. " Bla bla bla bla... alt dette står jo i sammendraget på annonsen. "Velholdt V40 T4. Sjelden bil med 200hk, 300Nm turbomotor. En ulv i fåreklær og en drøm å kjøre på landeveien. Stille og behagelig" bla bla bla... de som leter etter T4 vet dette. At det er den nest kjipeste volvofargen hjelper vel heller ikke. Som nenvt tidligere så er nok pris det beste salgsargumentet...... Lykke til med salget. Siter Det tok før mye plass med allt man har eid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg