Gå til innhold

Når en bil er tungsolgt.

Ranger emnet


Taviren

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så lyser det ungdomskjørt av teksten:

"Selges pga overgang til amcar prosjekt" Er det en nødvendig frase å ha med? kjøpere bryr seg jo ikke om hvorfor du skal selge.

 

Enig med det meste av det du sier, men jo mange bryr seg om hvorfor man selger. Har man gått lei av at den ikke starter om morgenen? Er det kanskje mange problemer og selger har gitt opp bilen? Ellers foretrekker jeg en annonse med passe mye skrift enn en som det kun står "bil selges, noen feil, ring x"..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det selger biler, men jeg liker å se en prisantydning i bilannonser. Hvis det er noen skader på bilen så er det også fint med bilder av disse.

 

Ellers så er bilder av bilen en god ting. Så kan kjøper gjøre en informert avgjørelse om å kjøpe bilen, før vedkommende drar for å se på den.

 

EDIT: så ikke at det stod pris i annonsen :)

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor kanskje i en tunnel, men resten av oss har tilgang til noe som kalles solen.

På denne tiden av året er den dessverre tidvis fraværende, men midt på dagen er det sol de aller fleste steder.

 

:P

 

Ikke i Tromsø. I beste tilfelle har du en halvtime med skumring mellom klokken 11:45 og 12:15. Og dette er ikke hets, kommer fra tromsø selv.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i Tromsø. I beste tilfelle har du en halvtime med skumring mellom klokken 11:45 og 12:15. Og dette er ikke hets, kommer fra tromsø selv.

 

Skjønte det da;)

 

Men, poenget mitt er at en skal ha et fantastisk kamera og gode ferdigheter for å få til et bra bilde ute når det er mørkt, ivertfall et som skal selge bilen:)

Finnes det vaskehaller i Tromsø?:p

 

Interiørbilder er et must ja.

Generellt så er mange bilder bra, jeg vet av erfaring at jeg som regel tar meg tid til å se gjennom en annonse hvis bildene er mange og bra..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i Tromsø. I beste tilfelle har du en halvtime med skumring mellom klokken 11:45 og 12:15. Og dette er ikke hets, kommer fra tromsø selv.

 

Hålj snavla på dæ.. Du har jo faen ikje aning! Det e lyst her (ikkje sol) fra klokka 10 ca, til klokka 2 på ettermiddagen.. Kanskje vess du bodde på Vannøya eller nokka va det skumring i en halvtime, men aldri i Tromsø by. Her e det minimum lyst 2t i døgne i mørketia. Det burde du vite! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg solgte en bil i fjor høst/vinter hadde jeg først en annonse ute på autodb i 2 uker uten noen seriøse kjøpere. La den ut på finn.no med samme tekst,bilder og pris, den ble solgt etter 3 dager på finn.no.

Er mye mer seriøst og enklere å finne frem på finn.no

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår