Gå til innhold

Hvem tuner MCS i Bergens området? Trenger litt hjelp!

Ranger emnet


Senshi

Anbefalte innlegg

tja, den sprenger ikke :) det er jo +++, grenrør og eksos generelt er veldig restriktive på disse bilene og mye baktrykk, du får økt effekt ved å skifte alt.

 

jeg har brukt lohen mye, men med dagens lave dollar er det jo også mye digg i usa.

 

så ja, det er merkbart, men da sammen med mindre pulley osv.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var vi her igjen.

 

Surfa litt på nettet, noe som ikke pleier å være så bra for lommeboken sin del.

Kom over noen deilige deler til Mini'en, og jeg klarte ikke holde fingrene unna. Bare 3 dager til lønn heldigvis.

 

Bestilte følgende:

GTT SPORTS MANIFOLD c/w REMOVABLE CAT SECTION (STAINLESS STEEL)

GTT AEROBOX TOP STRUTBRACE

 

Nå gjenstår bare å få montert alle delene, og muligens oppgradere bremsene. Synes bremsene mine er latterlig dårlige i forhold til den nye Mini Cooper S'en... Når jeg leker i 160-200 km og skal bråbremse er det nesten ikke reaksjon i bremsene mine. Sjekket de hos Jaeger, og de mente de var tipp topp. Men orker ikke oppgradere til noe big brake kit, for da må vel jeg bytte ut 2 felg sett, og da er lommeboka fort tom (les: Kan ikke lure slike pengesummer unna, uten at samboeren merker det)...

 

Sååå venter jeg på litt god vær i Bergen så det går an å råne litt. Bilen blir jo møkkete etter en liten rånetur i dette drittværet. Skulle gjerne funnet ut åssen jeg kunne lastet opp noen bilder oxo da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ET40 17x7 på de jeg har brukt over bremsene med gateslicks, litt subb f.eks. ved hopp eller maks fjøringsvei, er plastinnerskjermer, ordner seg selv :) dekkene har igjen 30% ca, felgene har også fått litt juling da folk på verkstedet stadig ikke klarer å legge om dekk uten å ødelegge de, samt at når jeg lånte bort bilen til kompis klarte han å være borti div fortauskanter. men felgene er 100% rette og vibrasjonsfrie, som sagt, banefelger ;)

 

felgene på 18x8 med ET42 passer, ET35 blir altfor langt ut, 0 SUBBING :D type hamann anniversary

 

angående bestilling fra utland må du høre med selger om frakten, ofte ikke så ille, mva er 25" og beregnes på varepris + frakt pris *1.25 = totalsum.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fristende å kjøpe GTT AEROBOX TOP STRUTBRACE, men er det trygt å kjøpe fra den siden? Senshi send med melding når du mottar pakken, hvor mye må du betale i frakt? Si ifra hvor mye du betalte fot toll au. Senshi det begynner å bli en del ting å montere:)

 

Du kan trygt handle fra denne siden. Ser litt jalla ut, med GTT er et utrolig seriøst firma. Bare les på MINI2 forumet De fleste snakker varmt om GTT.

 

Frakten ble 59 pund. Toll gjenstår og se. Prøver å trikse litt, men ikke så lett å slippe gjennom tollen dessverre.

 

Og JA, begynner å bli endel å montere. Leter fortsatt etter noen som kan hjelpe meg, pluss at det har vært litt travelt på jobb i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Veldig fristende å kjøpe GTT AEROBOX TOP STRUTBRACE, men er det trygt å kjøpe fra den siden? Senshi send med melding når du mottar pakken, hvor mye må du betale i frakt? Si ifra hvor mye du betalte fot toll au. Senshi det begynner å bli en del ting å montere:)

 

Power007: Du må seriøst kjøpe GTT Strutbrace. Anbefales.

Betale 219 pund for strutbrace + 469 pund for manifold & racing cat. Frakt kom på 84 pund.

 

Trikset og mikset litt, slik at jeg slapp unna med 392 kr i fortolling & mva... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår