SpeedWell Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Monter xenon i de du har nå, eller rallye front. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Kan man fjerne hjelpe fejeren på demperne.. Mitt sett hat også en sånn liten fjær på toppen??... Da kan jeg jo senke MYE mer da :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Monter xenon i de du har nå, eller rallye front. :) Eller så putter vi dem på min bil.. ;) Er enig i at de med riller blir fetere på remster sin. Vet ikke hvorfor, men det så bare litt nakent ut med glassklare. Kanskje det er fordi han ikke har grillist. Vet ikke jeg. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 xenon er vurdert for å få blått lys og renhet. men siden jeg ikke har glassklare bak så vil jeg nok ikke beholde de foran. hadde jeg feks lakkert grillen i blank svart istede for matt så hadde nok lyktene passa bedre inn. men det kommer jeg ikke til å gjøre. så skal først og fremst prøve med den typen som J-A har. hvis jeg ikke liker den heller får man vurdere. rally front har jeg jo alltid syns har vært fint. men andre ting er pri i forhold til å koste på såpass akkurat nå. :) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Her er Turboene mine montert på en usenka Zweier GTI: Tror det hadda passa greit på din...... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 så du gir meg felga dine J-A ? så koselig :D det er hyggelig av deg. la oss ta bølgen for han folkens :wave hehe. nei, men fra spøk til side. blir nok felger i vinter. men hva får man se. vil ha noe bredere en 7" helst 8x15 passe dim. Må bare slenge ut et bilde jeg syns ble ganske bra. er fra lokaltreffet på Gjøvik den 3.9 evt her for de som vil se i STOR størrelse :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Begynt å bli snasent nå, remster. Gleder meg til du får på noen skikkelig tøffe felger også :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Bra bilde remster :) Tror jeg vurder å kaufe lyktene dine. Blir vel i løpet av neste uke da. Kommer forstatt ikke over hvor bra veigrep du hadde !! Har du byttet foringene også gule rød ? Gøy se .. keep up the good work Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Bra bilde remster :) Tror jeg vurder å kaufe lyktene dine. Blir vel i løpet av neste uke da. Kommer forstatt ikke over hvor bra veigrep du hadde !! Har du byttet foringene også gule rød ? Gøy se .. keep up the good work byttet foringene i bærearmene, og de øvre foringene på bakdemperne, skal gå over kardangen og bytte alle foringene til stabilisatoren eller hva den heter også. Lyktene er det bare å kjøpe vettu. så kan jeg få felgene dine som mellombetaling :P :thanks Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Forhjulstrekkere har vel ikke kardang ? hahhaa. var litt trøtt når jeg skrev det der. :P mente traversen. . :hammer Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Halla gamle ørn!!! Så du pusser og gnikker på den gamle doningen ennå? :D hehe.. Du må gjøre bøttesetene bedre å sovi om campingvogna ska innom gøteborg på vei til bugrun til neste år foresten. Fest i skien til helga foresten, jeg er fylt hele 21år og greier. *klemzklemzkozkoz* Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Du må gjøre bøttesetene bedre å sovi om campingvogna ska innom gøteborg på vei til bugrun til neste år foresten. HEI HEI HEI. ikke no dritt om kjøringa vår her du!!! :hammer Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 HEI HEI HEI. ikke no dritt om kjøringa vår her du!!! :hammer Nei. For dere brukte jo ikke sååå lang tid... jo Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Halla gamle ørn!!! Så du pusser og gnikker på den gamle doningen ennå? :D hehe.. Du må gjøre bøttesetene bedre å sovi om campingvogna ska innom gøteborg på vei til bugrun til neste år foresten. Fest i skien til helga foresten, jeg er fylt hele 21år og greier. *klemzklemzkozkoz* nja, kanke si jeg pusser og gnikker så mye. men vasker den en gang iblandt gjør jeg jo :P bøttesetene skal nok ikke bygges noe om. bortsett fra at de skal få litt nye bætar med trekk her og der. Må si ifra litt før om dessa festene dine vettu. ekke alltid like lett på så kort varsel, uansett, grattis med dagen da :D :dj cheers :disco :partyon bare passe på så ikke festen tar helt av da :p noe det aaaaaaldri gjør i skien puke :roll: og så må du jo ikke få besøk av politi da. :coplight men, enough :offtopic vi må uansett ta en fest snart :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Hmm.. kan det stemme at ene pæra i front lykten din har gått?! så litt mørkt ut i den ene når du dro fra strømmen i går... ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg