RayBay Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Digg :) Hadde sansen for de blinklysa. Fete baklykter også. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Da fikk jeg endelig skuet verket jeg også. Ble jo ganske kult det her men som du sier selv så har lakkereren slurva litt og sveiseren har bomma på knekken på luka :shake Det ble ihvertfall spesiellt! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Da fikk jeg endelig skuet verket jeg også. Ble jo ganske kult det her men som du sier selv så har lakkereren slurva litt og sveiseren har bomma på knekken på luka :shake Det ble ihvertfall spesiellt! er hovedsakelig lakkerern som har slurva hele veien., han hadde klart å fullført knekken hvis han hadde giddi å sparkla skikkelig. men men. Spesiellt skal man ha det. gidder jo ikke ha noe alle andre har. det som har vært planen hele veien. bygge cleant men spes og orginalt. Min bil, min stil. :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 KJØP de felgene! (blå golfen);)Men du, Om du da skal selge motoren din, som sitter i bilen. Hvilken stand er den i? selger du motor, ledningsnett og kasse? pris? Send meg gjerne PM;) Kjøp motoren. Den får automatisk 10 hk mer hvert år! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Så deg i MAX POWER Norge ;) Litt dårlig kvalitet pga gammel scaner. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Ja jeg får vel gratulere Remster! :) Skal du snart ha samme oppslaget som Rayander eller?? 2-3 sider om bilen?? :boxing Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Ja jeg får vel gratulere Remster! :) Skal du snart ha samme oppslaget som Rayander eller?? 2-3 sider om bilen?? :boxing Takk takk. Men tror nok ikke det. da blir det nok heller ikke i Max Power. får se med tid og stunder. Akkurat nå har jeg totalt mangel på motivasjon så bilen blir bare brukt fra a til b. Får som sagt skje. har noen ting på lista jeg har lyst til å gjøre. men må bare få ræva opp av stolen og opp i værste. noe jeg sliter litt med å få til for tida. Men, regner med at motivasjonen kommer sterkt tilbake og ting VIL skje. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Men, regner med at motivasjonen kommer sterkt tilbake og ting VIL skje. Jada! Sånt løser seg alltid. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 remster: JE HAR FØNNI FÆLGER ÅTT DEJ! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 remster: JE HAR FØNNI FÆLGER ÅTT DEJ! Hva slags? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 hadde du gidde å lagt ut et bilde å eller? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 remster: JE HAR FØNNI FÆLGER ÅTT DEJ! så vis meg de da :P og btw. kommer du nedover til helga? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 disse tror jeg kanskje ville kledd bilen din: ligger et sett til salgs på autodb, 3 mnd gamle, for 9.500 med dekk :D 17" sådan :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Han får jo billigere 9x16 fra Sharif.... :bump Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 De der ligner jo noe jævlig på de han har allerede. Dessuten er 17" noe dred. :( Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg