remster Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Hørte jeg noen rykter om at du hadde kræsja bilen remster? Håper ikke det :confused: hahahahahaha, neida. hvis du så på datoen i går så skjønner du litt mere :P hadde en liten 1 april spøk med de fleste. var vel en 15 stk eller.no som gikk glatt på. bilen lever i beste velgående, nyvaska og med sommerdekk. bestillt meg nye frontlykter og nye frontblinkere, skal på eu til uka så gruer meg litt. tar ting som det kommer etter den. liten vits å bruke penger på masse småting hvis det ikke må gjøres. får en oversikt over hva de evt vil pirke på og så får man ta det som det etter det. :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 FAEN.... Her gikk jeg i hele går og passet på ikke bli lurt..... Noooooh! Burde vel muligens ringt en liten bjelle ja :rolleyes: Du tok meg der ja... *kødd* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Da har man begynt på rebygging av grillen igjen, gamle måten med sparkel funker dårlig i lengden. synker og det sprekker. så i dag tok jeg den fra hverandre igjen og begynte på plastsveisings jobben. orka ikke mere en emblem sida i dag da det stinker helt forjævlig og fyllesjukheten fra i går hjelper ikke akkurat på. slenger ut noen bilder. og ja. de er store. jeg skal få ordna det når de jævla folka hos isp'en min klarer å få ordna med hjemmeside plassen min der. Satt på sommerfelga her om dagen også. og fikk endelig tatt et bilde fra baki bilen sånn det er nå med beltene. jada. det er fortsatt samme bakluka med rust. ta det med ro. nye er under arbeid. vurderer å selge orginal interiøret til bilen. komplett framstoler, baksetene, dørtrekk foran, sidetrekk bak, hatthylle, hatthylle holderne som er trekt. og midtkonsollen orginale that is, ikke den som står i nå. hvis noen er interissert kom evt med bud. ingen hull i setene noe nedsitti standard golf slitasje på førerstol. men langt ifra så ille som mange andre golfer. og som sagt. ingen hull. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 NICE!!! Nydelig Rolf! Tror dette kan bli vakkert! :D sombrero Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Stakar Rolfern, som ble først rusa på alkohol, så sitte på med venninne av meg hjem (fikk nesten hjerteinfarkt av turen), så rusa på plastsparkel :P Du så litt rusa igår når jeg møtte deg og, haehae :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hehe,. var litt kake da ja :P hadde sitti hos rakriste en god time og pussa gammel sparkel for å komme ned til plasten. men men. dette blir mye bedre en den forrige gangen. så får satse på at overflate finishen blir 100% nå :D Noen som har en 90 fanger foran eller en eldre fanger foran jeg kan kjøpe / låne en liten periode ? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Du skulle sagt ifra litt tidligere, jeg hadde jo 3stk gamle fangere som jeg fikk trøkt inn i golfen når jeg solgte den, hehe.. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Du skulle sagt ifra litt tidligere, jeg hadde jo 3stk gamle fangere som jeg fikk trøkt inn i golfen når jeg solgte den, hehe.. hadde jeg visst det jeg vet nå da. så hadde jeg sagt ifra. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 nørding...golfen min er kulere enn din..hihi... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 nørding...golfen min er kulere enn din..hihi... jaha? og hvem er så du? :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 jaha? og hvem er så du? :p eneste kule pakistanern på haugenstua motorsenter....thihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 eneste kule pakistanern på haugenstua motorsenter....thihi.. jaha.. der kom det ut.. :P Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 :fingers: Men wicky... du kjører jo skabb :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 jaha.. der kom det ut.. :P jupp..thats mee..hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 eneste kule pakistanern på haugenstua motorsenter....thihi.. nei, det har vi IKKE sett :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg