remster Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 det er bra! du har nr du så du kan hente fangerne?;) det har jeg ;) skulle ikke du ha noe som ikke var vag a? Så du ikke kostet på den masse penger? :p skulle vel egentlig det. men er denna bilen såpass bra stand som den høres ut så blir det nok til at jeg går for den. vet mere i morra kveld ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Blir det tfac som står for en eventuell hellakkering Rolf? :hello: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 den er grei. skal avgårde og se på bruksbil i morra. blir mest sannsynlig en passat g60 syncro ;) For det er jo en feilfri og billig bruksbil.... not lykke til roffern :iconsm Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Blir det tfac som står for en eventuell hellakkering Rolf? :hello: hehehehe, vi får nå se. mye styr rundt lakkeringsfolka her for tida. ikke bra med folk som tar på seg mere en de klarer. For det er jo en feilfri og billig bruksbil.... notlykke til roffern :iconsm Skal ta den med opp på skedsmo i dag. få den opp i lufta og sjekke skikkelig. du skal få lov til å være med og titte. du som kjenner de bedre en meg ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hehehehe, vi får nå se. mye styr rundt lakkeringsfolka her for tida. ikke bra med folk som tar på seg mere en de klarer. Fikk erfaring med nettopp dette skjønner du..:heyyou: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 nå var vi ekstremt uheldige med bakluka di også da Ole, siden den gikk i gulvet. så da blei ting enda kjipere der.. desverre :( Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hehe, høres bra ut. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 nå var vi ekstremt uheldige med bakluka di også da Ole, siden den gikk i gulvet. så da blei ting enda kjipere der.. desverre :( Bra reklame :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 jaja. ble ingen passat. sjekka litt rundt bilen og type bil i dag og fant ut at det ikke var noe interssant for meg. hadde alt for fort endt i reperasjoner og kostnader jeg ikke ønsker på en bruks/oppbruksbil. så er på søken etter noe morro å leke med i vinter som ikke koster alt for mye og helst vedlikeholdsfritt i minst et halvt år til :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 jaja. ble ingen passat. sjekka litt rundt bilen og type bil i dag og fant ut at det ikke var noe interssant for meg. hadde alt for fort endt i reperasjoner og kostnader jeg ikke ønsker på en bruks/oppbruksbil. så er på søken etter noe morro å leke med i vinter som ikke koster alt for mye og helst vedlikeholdsfritt i minst et halvt år til :p told ya :p Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 jaja. ble ingen passat. sjekka litt rundt bilen og type bil i dag og fant ut at det ikke var noe interssant for meg. hadde alt for fort endt i reperasjoner og kostnader jeg ikke ønsker på en bruks/oppbruksbil. så er på søken etter noe morro å leke med i vinter som ikke koster alt for mye og helst vedlikeholdsfritt i minst et halvt år til :p Noe Japansk og kjedelig. Eller en IIer til? Toyota Celica Supra? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 80/90 Quattro eller bakhjulstrekk da ;) Sierra er gullegod sladdebil :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Sierra så haru vel litt mekking igjen ? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 leke med en 2'er golf om vintern ekke så veldig morro. nappe håndbrekk har jeg gjort nok. endte med at jeg kjøpte meg en bmw e30 3.20i med 3.25 motor i dag. litt skjønnehetspirk men i det store og hele en ålreit bil. skal fikse noen småfeil på den så den fremstår i litt bedre stand og bruke denne i vinter. bilder får bli en annen dag da jeg akkurat har kommet meg hjem. nå er det bare å finne skru plass for golfen i vinter så man får starta på den alt for lange lista med things to do. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 endte med at jeg kjøpte meg en bmw e30 3.20i med 3.25 motor i dag. litt skjønnehetspirk men i det store og hele en ålreit bil. skal fikse noen småfeil på den så den fremstår i litt bedre stand og bruke denne i vinter. bilder får bli en annen dag da jeg akkurat har kommet meg hjem. nå er det bare å finne skru plass for golfen i vinter så man får starta på den alt for lange lista med things to do. Grattis med bruksbil. Over til de viktige tingene. Jeg har aldri sett Rolfsburg etter faceliften, dessverre, kun på bilder. Men i mine bildeøyne ser jeg på bilen som nesten ferdig. Da en på skolen i dag spurte om hvilken bil jeg likte aller best, lå Rolfsburg relativt høyt oppe, kan en si. Så da er spørsmålet mitt, hva mer kan gjøres, spesielt eksteriørmessig, hvor bilen din fremstår som perfekt i mine øyne. Den er fet, har akkurat riktige stilen, og gjør seg pent ut. Hvis det er motorbytte som står på planen, er jo det alltid gøy. Og hvis det er detaljarbeid er det selvfølgelig viktig. Kvalitet fremfor kvantitet, eller hva? En ting du virkelig må huske på er å oppdatere ofte med bilder hver gang du gjør noe ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg