ThAMaZTeR Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 eller noen gir meg et kamera feks. hint hint :p call me, biatch :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 jeg sier bare en ting.. GLED dere til neste update.. så bilen til remster live i går kveld... HOT SHIT :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Oh, gleder meg.. Kan du røpe noe good shit? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 stemmer folkens,det er bare å rense øya og ta flere ordentlige blikk på den bilen/bildene når dere ser det. jeg var ganske beduget i går(fylla) men selv da så jeg jo at bilen var helt sinnsykt kul blitt. btw remster,kult det med blinklysa,og jeg likte de felgene!! keep up the good work!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 gleder meg til å se detta.. har jo sett fangeren og speila og slikt få farge.. men sku gjerne sett bilen ferdig med rallyelykter ja.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hehe, takk for positive tilbakemeldinger. til og med før jeg har fått lagt ut bilde ;) Har bare et dårlig mobil bilde for øyeblikket. akkurat montert på igjen forfangern etter en sprut med ny lakk. fått en del steinsprut på den i løpet av vintern + at en ")#()"/¤=)"&¤ taxi sjåfør sneia sida på den og lagde en fin ripe. Har også som dere skjønner fått på rallye fronten. brukte noen timer kan man mildt si da selve frontplata virker som er hjemmelagd. :hvaskjera etter litt hamring knock og småtilpassing gikk lyktene på i det minste. sitter litt småskakt i forhold til hva det skal men får se hva man får utbredet. måtte kappe til hull til grillfestene osv. så smålig irritert over dette. Skal også lakke opp igjen bakluka IGJEN. finni en del småpirk etter sist så jeg bruker heller han lakkerern som tok forfangern min. han er jævla flink og billig attpåtil. blir full vårfinish neste helg. regner med jeg drar med meg Thamazter ut en laaang tur og tar massse bilder da :) men, enough of this shit. lets see some pictures. EDIT: ene lykta har teip over seg fordi festet røk og trengte midlertidig hold ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 detta var jo nice! flere bilder? :P skal du ha grill list eller? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 som nevnt før. ja, jeg skal ha grillist. ligger nylakkert baki bilen. men siden frontplata ser ut som den har blitt overkjørt og sveisa sammen igjen så må det jobbes en del med den for at det skal bli bra. se hva jeg får gjort i løpet av helga. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 å så utrolig gromt!! den bilen din blir bare bedre og bedre! Noen bilder av dette glassfiber bygget ditt eller? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 å så utrolig gromt!! den bilen din blir bare bedre og bedre! Noen bilder av dette glassfiber bygget ditt eller? har noen bilder. men ikke noe som er så veeeeldig spennende enda. er bare 2 plater så å si. prøve å få ræva i gir og bygge ferdig snart. men siden lommeboka er rimelig skrapa for øyeblikket så får jeg drøye det noen dager i det minste :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Så sykt smooth Rolfi. Rally gjør seg så latterlig bra på golf, spess når den er gjennomført slik som din. Liker bilen din bare mer og mer :) Når jeg er ferdig med Eksamen HELVETTE skal jeg komme opp å ta en titt :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 selge gamlegrillen el?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 N_I_C_E synst du skal droppe grillista eg Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 si meg, remmyboy... har du fjerna de søte diodeblinkera nå? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 si meg, remmyboy... har du fjerna de søte diodeblinkera nå? ja de har han, nå ser blinkerne slik ut ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg