VW2 Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Dette blir bra!! Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvor er bildene? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvor er bildene? hosten våres for bilder er litt ustabil denne uka.. kommer plutselig tilbake ;) NO PLASTIC remster, HØRER DU??? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 vel har såklart veldig lyst til å bredde i stål / valse. men, hjulbuene bak er desverer veldig hardt angrepet av rust. så hvis det skal bli gjort noe her så må det sveises nye buer + lakkering, ser desverre ikke at jeg har råd til dette nå. men, lenge til sommern fortsatt. så alt er mulig. felgene stikker nok lengre ut i virkeligheten en det ser ut på bildet + at jeg SKAL ha den lavere. skal jeg i hele tatt ha noe klareringsvei til demping da så må jeg få bredda den litt. felga skal hvertfall 10mm ut bak for å få den litt bredere :) men, som sagt. bilen kan godt kle et G60 breddings sett. med tanke på at nedre leppe foran og bak er beholdt svart kan det være en kurrant runding av bilen med sortebreddere og skjørt. vagner som hoster bildene er desverre nede atm. får håpe at den kommer opp igjen i snar framtid. mange sider som står uten bilder nå :( Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 da var bildene oppe igjen gitt :D have fun, nå er det middag her og sløve hele helga. :mat Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 aaayeaah.. der ja.. DER har du felga Rolf.. ingen tvil..hehe.. nydelig :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 antenne hull?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 antenne hull?? jepp :( måtte kjøpe nye skjermer før lakkeringa. trodde virkelig ikke at vreng hadde laget hull til antenna. men fant ikke det ut før de lå ferdig klargjort til lakking. skal fikses, må bare få avtalt med lakkerer. tar 10 min å sveise det igjen uansett. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 jepp :( måtte kjøpe nye skjermer før lakkeringa. trodde virkelig ikke at vreng hadde laget hull til antenna. men fant ikke det ut før de lå ferdig klargjort til lakking. skal fikses, må bare få avtalt med lakkerer. tar 10 min å sveise det igjen uansett. Kjenner en som gjorde akkurat det samme på sin golf 2, gadd ikka pakke opp skjermen før han sendte den til lakkering. *meg* å ja da doh Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe. shit happens. desverre. hadde en tur opp til værste på lørdag og hilste på Rune mens han jobba iherdig med einsern sin. Hadde ikke stort å finne på + nyvaska bil. så da tar man bilder. deilig vær var det også :D som vanlig, trykk på bildene for større Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Smoothe bilder Rolf ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 bilen din ser meget bra ut:) skiller seg ut på en bra måte :) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Ser bra ut Rolf! :) Får like frontfangere nå vi da.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Ser bra ut Rolf! :)Får like frontfangere nå vi da.. :) grrr. skulle ikke du bygge old style? :( Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 grrr. skulle ikke du bygge old style? :( Nei, men jeg prøver å lure han til å gjøre den enda litt fetere! :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg