VW2 Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 sølv blir veldig vanlig på disse type felger.. svart/koksgrå eller bilens farge er helt klart kiddie for min del iallefall. skiller seg litt mer ut med farge nå. I secon that. Blei bra med nye felger Remster! sombrero Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 I secon that. Blei bra med nye felger Remster! sombrero tnx martin. må du bytte avataren din da :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 tnx martin. må du bytte avataren din da :p He he ja men får det ikke helt til violin Si i fra hvis dere har en vals på værste da, skulle valsa litt..... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Synst denne fargen passer bra til en blå bil. Mulig at din blåfarge blir litt lys da. Men uansett.. Ser fett ut på denne bilen. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Felgene der var mye finere en de gamle sommerfelgene dine (OZ,var det ja?) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 De felgene er mye råere uten tvil, og det er ikke pga at de var mine før ;) Satt meg forresten fast i går remster ;) skulle måke for mamma og da sa det stopp hehe..The Shitbox rules Men få noen fete vinterbilder da, den ser jo rå ut med vinter felgene også da Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 De felgene er mye råere uten tvil, og det er ikke pga at de var mine før ;) Satt meg forresten fast i går remster ;) skulle måke for mamma og da sa det stopp hehe..The Shitbox rules Men få noen fete vinterbilder da, den ser jo rå ut med vinter felgene også da ligger masse bilder av min og marius sin golf her litt mere stemningsbilder en skikkelig vinterbilder kanskje. men vi rakk ikke å vaske de + at sola gikk ned. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 det klør fælt i fingra for tida og lysten til å gjøre ting med bilen er i absolutt tilstede. var oppe i værste i dag og måtte bare prøve på felgene for å se ann hvordan det blir med bredding av denne kjerra. styggt redd for at jeg må gå plastveien med et g60 bredder sett. i hvertfall til jeg får råd til skikkelig stålbredding og relakkering. men, ser nå rimelig ålreit ut med felga på syns nå jeg i hvertfall. + at jeg kan senke mere med denna dim'en :D mætt bilder :) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Bildene funker ikke :wonder Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 De synes her :) men hvorfor bredde, remster? detta passa jo som pokker det :D Du kan jo til og med sette på spacere bak :D REALLY NICE!! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Trenger ikke plæstikkbreddere her vel.....valse? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Plutselig ble denne bilen mye råere. Felger er 95% av bilen, minst plastbreddere fy-fy. Som hot rod folket sier: Steel is REAL Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Trenger ikke breddere du da :) Men uansett, G60 breddere er da ikke så gæli det da..! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Jepp, funker for meg også nå! Det ble dritfett, jeg synes heller ikke du trenger breddere, kjør på med valsing...kan sikkert strekke dem brukbart uten å ødelegge lakken om du varmer forsiktig og får noen som kan det til å gjøre det! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Nice, Rolf! dette ble skikkelig bra! :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg