Flatut Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Har en gammel gti golf 2. Synes synchro høres morsomt ut men har også hørt at dette er masse jobb. Det jeg lurer på er hva må gjøres? Er det 100% nødvendig å sveise inn en mellomaksel tunnel? Hva må gjøres for å få bakstillingen fra en synchro til å passe på en uten? MVH Stian Siter 00 A4 1.8 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GizmoRonimo Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Bruk søkefunksjonen her på forumet.... Men alle sier det lønner seg å skaffe en dele-syncro og heller operere inn GTi'en i den. Hørte en som sa det var mulig, men skal finne meg en syncro, jeg.... Siter '97 Omega B 2.0i '93 Vectra A 1.8i '89 Vectra A 2.0i Jeg bare sier som Ludvig: "Gud velsigne vår herre..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Største problemet med å ikke "oppgradere" tunellen, er at mellomakslingen går over traversen framme. da krasjer den RETT i tunellen. Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 kjøp deg heller syncro Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.