Gå til innhold

pv med air ride solgt!

Ranger emnet


pv turbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå går det rykter om at pv kommer for salg, og amasonen skal i biter i vinter, hvis dette stemmer er det bare og løpe og kjøpe gutter...

 

 

stemmer nok det. motoren i amazonen er så og si plukket ut nå i dag og skal sendes av gårde til full overhaling nå.

 

og det er mulig pv en blir lagt ut for salg så nå er det bare å komme med bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg lurer på om Amazon med cossiemotor er mulig å få godkjent? Det er vel plent umulig..

Og så lurer jeg på om de audi bremsene er mye pes å tilpasse bilen? Jeg holder på å bygge Amazon selv og prøver å finne ut bl.a. hvilke bremser som er beste alternativ..

Blir vel chippet b230fk med større turbo som blir motorvalget mitt tror jeg..

 

Gromme biler du har forresten :) Skulle gjerne hatt air ride på zonen min også, men gidder ikke alt styret om man skulle være så uheldig å bli stoppa med det.. :(

 

Men tøft er det!! :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, den amazon har jeg siklet på flere ganger, visste ikke det var en særping som hadde den nå :)

 

Lykke til videre !

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Feit bil, men litt dyr kansje i og med at den ikke er godkjent med air ride.[/quote

 

dyrt å dyrt prøv å bygg en lik bil til 100 000kr.

den bilen har kostet over 150 000kr.

 

og du får heller ikke noe godkjent senkesett til pv heller. og det er ikke noe mere jobb å bytte ut lufta med fjærer enn det er å bytte ut med kappa fjærer som de fleste kjører med.

og med luft fjæring så har du ihvertfall kjørekomfort.

 

hver eneste skrue er ny på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår