Gå til innhold

Trondheim: Pass på bilene deres!

Ranger emnet


Orkdalingen

Anbefalte innlegg

så 3 stk av utenlandsk opprinnelse, vil anta at de va polakker da jeg hørte de sa "njet njet" på city syd for ca 1 mnd siden. de var på pårkeringsplassen og sjiket på mange biler, gikk bort til bilen som var sidnav min, sjiket på den, tok tak i dørhåndtaket, prøvde å åpne.

jeg satt da i bila mi, la ikke merke til meg, så prøvde de på en ny bil. ringte da politiet, men de hadde sefølgelig ikke nokk kapasitet til å rykke ut.

jeg kunne ikke oppholde meg der, da jeg måtte på jobb..

men pass på folkens, dæm e overalt..

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej fy f**n så sløvt at politiet. De vil sikkert bare ikke ha noe brøk. Skjønner egentlig ikke at de tørr og bare gå å kjenne om dørene er åpne på offentlige pakerings-plasser. Håper ingen av deres biler blir drabbet at denne bandit-gjengen. Håper virkelig politiet løfter ræva fra kontorstolen og får kloa i disse.

 

Benna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på hønefoss har vi hatt en gjeng polaker/litauere som har stjålet vw deler, spessielt airbager fra golf og passat. De ble heldigvis tatt i et dekk tyveri, og politiet sporet telefonene dems. Og fant ut at de hadde vært på steder hvor tyveriene hadde skjedd til riktig tid...politiet kan klare mye rart, vist de bare vil..men det måtte en 20-30 tyverier av denne gjengen før de fikk ræva i gir...

 

Eieren av dekk sjappa som tok dem, måtte selv holde tyvene i sjakk med et jernrør til politiet kom 1 time og 20min sener. Detter er for dårlig av politiet. Selv har jeg fått frifart av politiet for og ta igjen en jævel som tok en "hit and run" på en

kamerats bil...de hadde ikke tid som vanelig...

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på hønefoss har vi hatt en gjeng polaker/litauere som har stjålet vw deler, spessielt airbager fra golf og passat. De ble heldigvis tatt i et dekk tyveri, og politiet sporte telefoene dems. Og fant ut at de hadde vært på steder hvor tyveriene hadde skjedd til riktig tid...politiet kan klare mye rart, vist de bare vil..

 

Ja, du har et poeng der, VIS DE VIL ! Polakene er over alt, mange av dem burde ha blitt stoppet ved grensen, og sendt tilbake allerede da ! Eller så kunne de ha sjekket bilene som flyr over grensen grundigere, for f.eks bildeler, skulle ikke forundre meg om de fant mye annet også faktisk..

 

Benna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel og merk, dette er ikke en gjeng polakker! de er helt norsk faktisk... Kjenner til de som har gjort det, og de er enda på frifot. Men politiet er kontaktet! Biler kommer inn med tyveriskader på strandveien auto! og det er akkurat likedan fremgangsmåte på alle!

Grunnen til at jeg kjenner til dette, er at jeg vet hvem de er! men jeg har INGEN ting med tyveriene å gjøre! det er isfront mellom meg og de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår