Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hellu. Kikker rundt etter datasprut fra MegaSquirt-II EMS System.Noen som vet hvordan det funker på 5`r??med tanke på coil osv..Skal ha coil on plug.Det funker vell med 960 COP??MÅ HA DATASPRUT :Devil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Mort1 Volvo 4 life skrev: Hellu.Kikker rundt etter datasprut fra MegaSquirt-II EMS System.Noen som vet hvordan det funker på 5`r??med tanke på coil osv..Skal ha coil on plug.Det funker vell med 960 COP??MÅ HA DATASPRUT :Devil: Sitat VR sensor on the 60-2 crank wheel and a hall sensor on the cam. The cam sensor has a "2-1" wheel that can easily act as a sync trigger. The simplest solution is to delete the distro all together and run either 960 coils with 5 vb921's or S80 T6 coils with a 5v pull up on the outputs. ref.: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=121750 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 kommet noe lengre da? :) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Ikke stort,men har montert ny alucooler i dag,og skal bort og skrive handle liste til T5`n:)Koster kling gitt..Komplett pakkningssett tror jeg kom på nesten 2 lapper,og Regreim sett,1500.-Og diverse+++...men største problemet mitt er og bestemme seg for hvilket sprut...MS eller VEMS??:wonder: Og det blir visst en del lettere med orginal pluggene enn med coil on plug...Huff,blir jo bare forvirra av sånt:helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Da TROR jeg at jeg går for vems sprutet,bestiller det til fredag...Noen som forresten har bilder eller link til tråd ang 740 stoler i 240??Har søkt men finner ikke stort,har Svarte stoler som ville kledd 240`n::)Hvordan blir det med beltespennene??bruke de orginale eller de som står i 740 stolene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Har du forhørt deg litt på VEMS.se ? Hva slags opsjoner til sprutet bestiller du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Jeg har ikke sjekka ut så veldig mye specs ang sprutet..har en kamerat som står for den jobben:) Men sendte mail til vems her om dagen og fikk et prisoverslag på 8000.-(komplett)OG 15000.- ferdig montert og mappet av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hellu. Noen som vet hvor jeg får besillt Vems,datasprut??På Vems.se står det jo ikke en dritt om hvordan bestille.Og jeg har sendt mail til de,men de svarer jo IKKE:( Virker jo jævlig useriøse....:chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Mort1 Volvo 4 life skrev: Hellu. Noen som vet hvor jeg får besillt Vems,datasprut??På Vems.se står det jo ikke en dritt om hvordan bestille.Og jeg har sendt mail til de,men de svarer jo IKKE:( Virker jo jævlig useriøse....:chairshot Du må vel ha fått svar siden du skriver litt lenger oppe her: Men sendte mail til vems her om dagen og fikk et prisoverslag på 8000.-(komplett)OG 15000.- ferdig montert og mappet av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Sier du det... Har jo sendt ny mail ang HVORDAN jeg bestiller,som de IKKE svarer på...skjønner???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Mort1 Volvo 4 life skrev: Sier du det... Har jo sendt ny mail ang HVORDAN jeg bestiller,som de IKKE svarer på...skjønner???? :) :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoanders Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 såså ikke så hissig nå. husk på blodtrykket. :crazysant: er det noe snø igjen på fjellet nå el?? lurte på og slakte ett av vraka på utsiden til hælja:oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Er ikke så mye der nå.. i verste fall kan du vell bare røske den ut med lang førren=) Du får hive ut noen bilder av arbeide på toppen??? Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 VEMS Shop her får du kjøpt det meste du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg