Gå til innhold

Bilpleie verksted på østlandet?

Ranger emnet


Dammed

Anbefalte innlegg

Eller finne deg en entusiast som tar jobben for deg! ;) Mange her inne er nok minst like flinke som verkstedene.

 

Heh, var vel på en måte det jeg hinta til, jeg ville bare understreke at jeg vil lære maskinene mine litt bedre så jeg ikke brennen lakken på en "kundebil". Har brukt en del penger på AG og Scandicshine, så er ikke TW som gjelder lenger. Høhø, kose lakk.

 

:happyhappy:

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heh, var vel på en måte det jeg hinta til, jeg ville bare understreke at jeg vil lære maskinene mine litt bedre så jeg ikke brennen lakken på en "kundebil". Har brukt en del penger på AG og Scandicshine, så er ikke TW som gjelder lenger. Høhø, kose lakk.

 

:happyhappy:

 

Trenger en runde på bilen min til våren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det for frekt å spørre om å se hvilke produkter og maskiner et verksted bruker?

 

Nei, blir ikke frekt, men er ikke sikkert de vil si det, så det kan hende du blir flau? Men de ser vel ikke på det som frekt liksom, du blir nok glemt i løpet av dagen, med mindre du starter en konkurerende virksomhet da. ;)

 

Hauk2k, kan vel få til noe sånt ja! ;)

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men blir dumt å se dem bruke turtle wax på en annen bil når man har betalt mye og skal hente sin, hvis du skjønner...

 

Men jaja, jeg skal bortimot sitte og se hva han bruker på bilen. I alle fall så skal jeg vite nøyaktig hva han bruker slik at jeg vet hva han skal bruke neste gang, og for å sjekke her om det han/ho brukte var lurt.

 

Blir like frekt i mine øyer som å spørre et verksted hvilke olje de fyller på bilen din. Må jo vite hva dem smører på.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir ikke frekt, men er ikke sikkert de vil si det, så det kan hende du blir flau? Men de ser vel ikke på det som frekt liksom, du blir nok glemt i løpet av dagen, med mindre du starter en konkurerende virksomhet da. ;)

 

Hauk2k, kan vel få til noe sånt ja! ;)

 

 

Høres bra ut :) Kan ikke si jeg husker å ha sett bilen din i Hamar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si hvordan bil jeg kjører nå heller.

 

Hehe, Audi'n ble solgt i Mai '07, så jeg skulle kjøpe meg en bruksbil som gikk greit og var billig i bruk, valget falt på en Corolla 16v Twincam GT.

 

rolla3.jpg

rolla4.jpg

 

Er tilsalgs, må ha en bil jeg er glad i igjen.

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det for frekt å spørre om å se hvilke produkter og maskiner et verksted bruker?

 

Det er ikke frekt. Synes det er greit at kunder viser litt int i hva som blir brukt på bilen . Er alt for mange som har for mye penger å bare driter i bilen sin. Ganske skremmende egentlig ,å se hvordan en del fete og ikke minst dyre biler ser ut når vi får de inn. Så bare spør du . hvis de ikke vil svare så dra et annet sted.

X: ca 50 motoriserte kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, altså, CityBilpleie Hamar er flinke de ettersom jeg har hørt. Men altså, gi meg litt øving på våren nå så kan jeg hjelpe deg jeg? Har både DA og roterende her ;)

 

Vil ikke drive med reklame her men jobber selv hos City Bilpleie på Hamar. Vi avfetter først bilene skikkelig og vasker de grundig. Så går vi nøye over med kitt klump (clay) for å fjerne all drit som ikke gikk bort ved vask.

 

Så har vi gode maskiner fra Flex, både en og tohodet som vi bruker til lakkrens og fjerning av swirls/riper. Til slutt går vi over med Cyclo med sealer eller vanlig polish alt ettersom kunden har bestilt teflonbehandling eller vanlig lakkrens/polering.

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke drive med reklame her men jobber selv hos City Bilpleie på Hamar. Vi avfetter først bilene skikkelig og vasker de grundig. Så går vi nøye over med kitt klump (clay) for å fjerne all drit som ikke gikk bort ved vask.

 

Så har vi gode maskiner fra Flex, både en og tohodet som vi bruker til lakkrens og fjerning av swirls/riper. Til slutt går vi over med Cyclo med sealer eller vanlig polish alt ettersom kunden har bestilt teflonbehandling eller vanlig lakkrens/polering.

 

Hehe, ser ikke på det som reklame. Hva slags produkter bruker dere? Har en kompis som jobbet der et år i 2006 så har vært med noen ganger å sett på både bilpleie å soting av ruter. Derfor jeg går god for dere iallefall.

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke frekt. Synes det er greit at kunder viser litt int i hva som blir brukt på bilen . Er alt for mange som har for mye penger å bare driter i bilen sin. Ganske skremmende egentlig ,å se hvordan en del fete og ikke minst dyre biler ser ut når vi får de inn. Så bare spør du . hvis de ikke vil svare så dra et annet sted.

Siden du bor i Oslo, vet du om noen verksteder som er særdeles flinke i Oslo/østfold området?

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke drive med reklame her men jobber selv hos City Bilpleie på Hamar. Vi avfetter først bilene skikkelig og vasker de grundig. Så går vi nøye over med kitt klump (clay) for å fjerne all drit som ikke gikk bort ved vask.

 

Så har vi gode maskiner fra Flex, både en og tohodet som vi bruker til lakkrens og fjerning av swirls/riper. Til slutt går vi over med Cyclo med sealer eller vanlig polish alt ettersom kunden har bestilt teflonbehandling eller vanlig lakkrens/polering.

 

Hvilke produkter brukere dere?

Audi Allroad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår