Nova68 Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Synes det ser cleant og ordntlig ut dette.Har du noe peiling på hva bilen veier? Han som lagte til bilen vegte bilen til ca 1400kg memer eg og huske, da med 351 og alu topper. men eg kan spør han neste gang eg treffer han. Han kjørte 7.7 sec på street legal(på gata) med ca 390 rwhp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Hvor var slutt tia på streetlegal med den ? Hadde vært artig hvis jeg fikk vite litt mer om fortia til denna bilen.. Jeg gleder meg som en liten unge til sommern!! Var dessverre litt uheldig på siste turen til garasjen den skulle stå i.. Dro av lakken på venstre hjulbue pga hijackerene bånna i en skråning. Genialt siden høyre hjulbue var ødelagt fra før :knock: Men men har vært en lakkerer å kikka på den og mente han kunne fikse det. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hvor var slutt tia på streetlegal med den ? Hadde vært artig hvis jeg fikk vite litt mer om fortia til denna bilen.. Jeg gleder meg som en liten unge til sommern!! Var dessverre litt uheldig på siste turen til garasjen den skulle stå i.. Dro av lakken på venstre hjulbue pga hijackerene bånna i en skråning. Genialt siden høyre hjulbue var ødelagt fra før :knock: Men men har vært en lakkerer å kikka på den og mente han kunne fikse det. Fikk info om bilen i dag, bilen veier 1433kg med 351cui(alu topper) og c4(4000 stall speed. bremset da 394hk på hjula. kjørte 7.77 sec og 152kmt street legal forus med 1.96 60ft. hadde kjørt betre med feste:) Før dette stod den 5-10 år i ei løe på Jæren. Kjekk gate racer du har kjøpt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 hmm er det samma kassa som sitter i bilen nå? eller tok han ut den også? Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 hmm er det samma kassa som sitter i bilen nå? eller tok han ut den også? Nei desverre,mener det var en PA comp kasse. han har samme motor og gear i en 65 ht mustang nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Denne var rå! Kom deg på amcarforum.no ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing :) Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Ford Falcon e jo bare en legendarisk bil :D Har hatt 5 stykker æ :D Har en enda, en 68mod 4dørs brakke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Glemte detta bildet av interiøret Tøffe instrumenter i den.. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg