Gå til innhold

Innpress og dekkdim på 8x14"

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor må alt være godkjent da? hehe..

neida.. ser poenget, kjipt hvis noe skulle skje å det ikke er godkjent.. =(

 

hmm...betalte ca 2800 for 4stk 195-45-14 dekk..(med prosenter=)så er vel sånn midt på tre dekk..hehe

 

Er vel ikke så verst pris det? Hvilket merke er det? Fikk faktisk reifenfreigabe på mine Hankook

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betalte 2800 for 4 dunlop sp9000 i 195/45/14 ferdig på felg... Kanon dekk, null sporing på 8x14 felgene jeg hadde..

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hvor mye luft hadde de i?

 

Hvilket merke? skal sjekke i morra.. husker ikke..

 

dt kom vel aldri på felgen hvis jeg forstod rett, det revna når det skulle på..men dekk skal vel ikke revne? Man kunne visst bare å fortsette å rive opp dekket med henda etterpå.. hmm..

 

tips til nye dekk? i en rimelig prisklasse?

Dersom det Revna når de skulle ha det på er det monteringen/montøren det er noe galt med. Her ville jeg klaget.

Det å legge et dekk på en bred felg er sjelden eller aldri vanskeligere enn å legge et "vanlig" dekk på en "vanlig" felg. Der er først når du skal ha luft i det at utfordringen begynner.

 

Jeg ville uten tvil klaget!

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
195/40-14 blir ikke godkjent på 9-14 nei. Jeg pleier å kalle det idiot-strekk :D

 

Nei, det blir alldri godkjent og ble heller ikke akkurat så flott. Men det var liskom bare å vise at de slet med å få på de 195/45x14 på 8x14 felg.

 

Eg har 8x14 med et 10 på jettaen med 195x45x14 og der er det passe strekk og likker fint under hjulbuen.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må alt være godkjent da? hehe..

neida.. ser poenget, kjipt hvis noe skulle skje å det ikke er godkjent.. =(

 

hmm...betalte ca 2800 for 4stk 195-45-14 dekk..(med prosenter=)så er vel sånn midt på tre dekk..hehe

 

jeg fikk 8x14" i vognkortet på golf 1, da burde det vel gå ann for andre også? har hørt om flere som sliter med det men.

 

http://i55.photobucket.com/albums/g148/golf_cab/DSC00749.jpg

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

 

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår