Gå til innhold

Bygge om til corado front..

Ranger emnet


killerFly

Anbefalte innlegg

Rallye og corrado er ikke like selv om de ser veldig like ut. tror det er rallye som har smalere lykter eller så er det omvendt.. selve ombyggingen tror jeg skal være plug and play

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mye modding når man skal ha på Corrado-front, titt litt i MSpeed sin tråd for eksempel. Det er motsatt av hva Brille2k sier, 'Rado-lyktene er smalere enn Rallye. Derfor må du enten ha grillist eller bygge panserforlenger i stål, hvis ikke blir det glippe.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare bygge om til Rallye-front?

Såvidt jeg har forstått er det plug-and-play, med å skifte blekket, lyktene og grillen.

Det er jo anderledes med Corrado-lykter, siden det ikke er så mange som har gjort det, men er det verdt det?

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare bygge om til Rallye-front?

Såvidt jeg har forstått er det plug-and-play, med å skifte blekket, lyktene og grillen.

Det er jo anderledes med Corrado-lykter, siden det ikke er så mange som har gjort det, men er det verdt det?

 

Er vel ikke "bare" lenger heller ettersom frontplata har gått ut av produksjon..

 

Ellers er det bare plug and play ja..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veng har ikke frontplate til Golf Rallye nei...

Men har sett et og annet eksemplar tilsalgs på ebay.de, dog ble denne solgt til rundt 250euro:shake

Og da snakker jeg fortsatt om bare frontplaten, skal man ha komplett Rallye front, må man regne med 5000kr+ tom. i tyskland

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår