Gå til innhold

Opel Kadett E

Ranger emnet


Glenni23

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Kadett GSi er grom bil det. Har en 1.8 og syns den gikk som ei kule! (gikk fordi jeg bytter motor i den nå, pga noen sansynligvis har dratt til nipplene som går ut ved oljefilteret til oljekjøleren alt for hardt. Det som holder o-filteret på plass knakk, og mistet all olja mens jeg kjørte forbi i tofelten i oppoverbakke! Skal si det røyk fært! Vekk med oljekjøler og den dritten der ass! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bror min hadde en ganske feit gsi en gang i tia,og den gjekk ganske bra og såg ganske bra ut og..husker ikke heilt motor men..jaja synst det er stilie biler vertfall,men er egentli mest glad i gamlere opler fordiom:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå kjører du A4? hehe :P

Skal ikke si noe jeg, kjøpt meg 100 C4 hehe. Savnet komfor mer fremfor lekenhet hehe

 

Ja, gamle, stive kadetter som lå omtrent nedpå asfalten ga ikke helt den store komforten når man kjører 50.000 km i året ;)

 

Men om jeg en dag kommer over et heftig prosjekt blir det nok kadett igjen ;)

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt kjøp, absolutt. Men den vil nok ruste mer med tiden..

 

ja, forundrer meg ikke, men i dag fikk jeg tlf fra en kompis, han har leta etter kaddett lenge, bare samme hvilken type, han har en citroen xantia 1994 modell han vil bytte kadetten mot, han kjøpte den for 20.000 å turboen er gåen, skal jeg bytte? har veldig lyst da..

Burn rubber, Not your soul !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, forundrer meg ikke, men i dag fikk jeg tlf fra en kompis, han har leta etter kaddett lenge, bare samme hvilken type, han har en citroen xantia 1994 modell han vil bytte kadetten mot, han kjøpte den for 20.000 å turboen er gåen, skal jeg bytte? har veldig lyst da..

 

Spørs jo hvordan resten av xantia'n er, og hva det koster å få tak i ny eller brukt turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår