Glenni23 Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Hei, på kadett forumet er det bare snakk om kadett c åsånt? Hva synes dere om kadett E og GSI å de? De er konge biler. Synes selvfølgelig kadett c er drit fet bare så det er sagt.:) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongkadett Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 helt enig med deg. har en orginal kadett 16v. krute god bil og går som ei kule Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Kadett GSi er grom bil det. Har en 1.8 og syns den gikk som ei kule! (gikk fordi jeg bytter motor i den nå, pga noen sansynligvis har dratt til nipplene som går ut ved oljefilteret til oljekjøleren alt for hardt. Det som holder o-filteret på plass knakk, og mistet all olja mens jeg kjørte forbi i tofelten i oppoverbakke! Skal si det røyk fært! Vekk med oljekjøler og den dritten der ass! hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Jeg har hatt et par-tre GSI'er, kongebiler! Den råeste var 16V med nye kammer og diverse, bremset til 219hk på hjula. Gikk som ei kule :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Jeg har hatt et par-tre GSI'er, kongebiler! Den råeste var 16V med nye kammer og diverse, bremset til 219hk på hjula. Gikk som ei kule :D Men nå kjører du A4? hehe :P Skal ikke si noe jeg, kjøpt meg 100 C4 hehe. Savnet komfor mer fremfor lekenhet hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 bror min hadde en ganske feit gsi en gang i tia,og den gjekk ganske bra og såg ganske bra ut og..husker ikke heilt motor men..jaja synst det er stilie biler vertfall,men er egentli mest glad i gamlere opler fordiom:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Men nå kjører du A4? hehe :PSkal ikke si noe jeg, kjøpt meg 100 C4 hehe. Savnet komfor mer fremfor lekenhet hehe Ja, gamle, stive kadetter som lå omtrent nedpå asfalten ga ikke helt den store komforten når man kjører 50.000 km i året ;) Men om jeg en dag kommer over et heftig prosjekt blir det nok kadett igjen ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 kjøpt mæ ein Opel kadætt e 1,6i xD rå genial bil;P ska prøv å få tak i gsi front å bakfangera da:D gav 7000 for den, nesten helt rustfri, bare litt rust rett over hjulbuen;P står ny motor i den som har gått 80.000km:D Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 så trur jeg gjorde et godt kjøp, hva trur dere?:D Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 så trur jeg gjorde et godt kjøp, hva trur dere?:D Godt kjøp, absolutt. Men den vil nok ruste mer med tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Godt kjøp, absolutt. Men den vil nok ruste mer med tiden.. ja, forundrer meg ikke, men i dag fikk jeg tlf fra en kompis, han har leta etter kaddett lenge, bare samme hvilken type, han har en citroen xantia 1994 modell han vil bytte kadetten mot, han kjøpte den for 20.000 å turboen er gåen, skal jeg bytte? har veldig lyst da.. Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 ja, forundrer meg ikke, men i dag fikk jeg tlf fra en kompis, han har leta etter kaddett lenge, bare samme hvilken type, han har en citroen xantia 1994 modell han vil bytte kadetten mot, han kjøpte den for 20.000 å turboen er gåen, skal jeg bytte? har veldig lyst da.. Spørs jo hvordan resten av xantia'n er, og hva det koster å få tak i ny eller brukt turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Kadetter er tøffe biler! Gikk til innkjøp av en nok så spesiell gsi i helga, er bare 1.8 8v men funker utmerket, glassfiber bredda med camelon lakk, Morro kjøretøy ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg