Gå til innhold

Gamling kasta sko på bilen min ?

Ranger emnet


Meling-

Anbefalte innlegg

Åja, vent litt...

 

 

 

HAHAHA, beste vitsen EVER

 

Du må jo være skada... Det må ikke være en vits for at det skal kunne leses/tolkes med litt humor. Beklager at vi ikke snakker samme språk, så hvis du blei lei deg, får jeg unnskylde ;) Nå er denne "saken" ferdig diskutert for min del, for jeg orker ikke å bruke energi på å diskutere med folk som misforstår med vilje.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

føles bare ut som at du graver deg ut på dypere vann.

tror du at jeg har eksoslekasje på bilen min for og plage andre? vist jeg hadde hatt det?

hehe.

 

men så klart, vist jeg får det, så slipper jeg ikke opp gassen for og spare dine ører nei.

 

Graver man seg ut på dypt vann? Eller ror man seg ut på dypt vann? Eller...? :)

 

Nei, jeg tror ikke at du har eksoslekkasje for å plage andre, men dersom det går flere uker og måneder før du fikser den, blir jeg sur ;) For øvrig snakka jeg ikke om folk som har en eksoslekkasje, men folk som kjører rundt med frieksos bare for å lage mest mulig bråk - de finnes nemlig i mitt nabolag, og jeg har lite til overs for dem ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, snakk om å dra alle under en kam juristen. I den perfekte verden så skjer det ingen endringer med bilen hvor feks et FLEXIRØR sliter seg av på lille julaften. Men sånt skjer i den ekte verden og det var nettopp det som skjedde meg. Og legger du deg til og mekker eksos på julaften da du skal bruke tida di på familie og venner? Vil på ingen måte kjører rundt med frieksos og nye deler er og bestilt! Men ventetid på deler er og noe man må leve med i denne verden. Og ettersom jeg nylig har fått bil å lapp å har fast jobb så akter jeg ikke å sette bilen i fra meg. Noe som mange her antageligvis forstår. Hadde jeg hatt en bil til så skulle jeg gledelig gjort det!

 

Så di som lurer på hvorfor jeg kjørte/kjører med frieksos så var det et flexirør som revna av. Og jeg hadde ikke kjørt der tidligere så han kan umulig ha blitt forbanna over å høre meg hele kvelden. I tilegg fikk jeg adr. hans å han bor langt innforbi den veien jeg var på.

 

Men ellers så har jeg ikke funnet noe merker på bilen så gidder ikke dra opp i det noe mer. MEN jeg har adr. hans så....

- Audi A4 Avant 1.8T 96 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, snakk om å dra alle under en kam juristen. I den perfekte verden så skjer det ingen endringer med bilen hvor feks et FLEXIRØR sliter seg av på lille julaften. Men sånt skjer i den ekte verden og det var nettopp det som skjedde meg. Og legger du deg til og mekker eksos på julaften da du skal bruke tida di på familie og venner? Vil på ingen måte kjører rundt med frieksos og nye deler er og bestilt! Men ventetid på deler er og noe man må leve med i denne verden. Og ettersom jeg nylig har fått bil å lapp å har fast jobb så akter jeg ikke å sette bilen i fra meg. Noe som mange her antageligvis forstår. Hadde jeg hatt en bil til så skulle jeg gledelig gjort det!

 

Så di som lurer på hvorfor jeg kjørte/kjører med frieksos så var det et flexirør som revna av. Og jeg hadde ikke kjørt der tidligere så han kan umulig ha blitt forbanna over å høre meg hele kvelden. I tilegg fikk jeg adr. hans å han bor langt innforbi den veien jeg var på.

 

Men ellers så har jeg ikke funnet noe merker på bilen så gidder ikke dra opp i det noe mer. MEN jeg har adr. hans så....

 

Mye bra bruk av begrep her i dag... "Dra alle under en kam" er nytt for meg, men det går an å si "skjære alle over en kam", så vi får gå ut fra at det var det du mente. Ja, selvsagt generaliserte jeg :) Shit happens, det har jeg full forståelse for, og jeg har vel gjort det ganske klart at jeg snakker om folk som kjører med frieksos bare for å bråke, ikke om dem som er uheldige og mister et flexirør. NÅ er denne saken ferdig diskutert ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juristen, det er fortsatt plass til flere smilefjes i innleggende dine så du kan heve deg enda litt høyere enn oss andre her :)

 

Nå skjønte jeg ikke hva du mente. Har jeg for mange smilefjes eller skal jeg bruke flere? ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juristen, det virker som du henger på dette forumet bare for å drite ut og "lære" oss bilgutta hvordan vi skal oppføre oss... ?:pimp

Da kan jeg bare si at de fleste som er litt rånete og bilinteresserte møter så mange stygge blikk og kommentarer fra hverdags-folk at det faktisk ikke trengs her også...

Vi vet vi er "hata".

Sikkert litt derfor jeg sjeldnere og sjeldnere er på bilforumet.

For mye politisk korrekte folk her.

 

Da tar du feil. Jeg uttrykker bare min irritasjon over folk som kjører med frieksos, for det er faktisk noen som gjøre det, blant annet en eller flere borti nabolaget. Dersom alle rånere og bilinteresserte, etter din mening, føler seg tråkket på av den grunn, så vil jeg si at det er "noen" som misforstår grovt her.

 

Jeg har faktisk fått et bittelite hull i eksosanlegget i løpet av den første uka på nyåret, og dette har jeg til hensikt å få noen til å reparere ganske snart. Det er likevel ganske stor forskjell på dette, og på å faktisk kjøre rundt uten eksosanlegg/-potte, i den hensikt å lage mest mulig bråk og faenskap...

 

Men for all del, hvis du føler deg tråkket på, så beklager jeg selvsagt det :) (Ja, jeg brukte smiley - noen flere som har problemer med det?) :) :D ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, der fikk du quouta meg igjen før jeg fikk forandra ferdig innlegget. :S :pimp

At eksoslekkasje skal være nok til å få folk til å klikke, som han som kasta skoen, viser at han har et fryktelig kjedelig og innholdsløst liv, som lar seg opprøre av det... stakkars.

 

Jeg synes du er drøyt politisk korrekt Juristen, er du jurist i virkeligheten og, bare for å ha spurt? Ikke ta det vondt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

426hemi: Hvorfor redigerte du innlegget ditt sånn helt plutselig? Virka du kanskje litt usaklig? Hehe... Jaja, synd, trist og leit at jeg svarte før du fikk "visket" det ut.

 

Latterlig, du presterer å svare imens jeg sitter og svarer HELE TIDEN!

Og ja det var synd, nå sitter jeg og griner her.

EDIT: og hvis du lurte på hvorfor, så kan jeg si at jeg posta før jeg egentlig var ferdig, men du er jo som politi-spam, dukker opp etter maks 30 sek så ingenting passerer falkeblikket ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, der fikk du quouta meg igjen før jeg fikk forandra ferdig innlegget. :S :pimp

At eksoslekkasje skal være nok til å få folk til å klikke, som han som kasta skoen, viser at han har et fryktelig kjedelig og innholdsløst liv, som lar seg opprøre av det... stakkars.

 

Jeg synes du er drøyt politisk korrekt Juristen, er du jurist i virkeligheten og, bare for å ha spurt? Ikke ta det vondt opp.

 

Ja og nei. Har juridisk embetseksamen fra noen år tilbake, men jobber ikke som jurist akkurat nå. Det vil si, jeg jobber med juridiske emner, men stillingstittelen er vel rådgiver/prosjektmedarbeider eller deromkring.

 

Som regel, hvis jeg kommer med noen radikale synspunkter, sier jeg det enten for å provosere, engasjere eller gi debatten flere nyanser. Det er svært sjelden at jeg forsøker å rette moralske pekefingre :) Hvis jeg ville frelse verden, hadde jeg neppe valgt å bruke særlig mye energi på dette forumet. Er du ikke enig? ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig, du presterer å svare imens jeg sitter og svarer HELE TIDEN!

Og ja det var synd, nå sitter jeg og griner her.

EDIT: og hvis du lurte på hvorfor, så kan jeg si at jeg posta før jeg egentlig var ferdig, men du er jo som politi-spam, dukker opp etter maks 30 sek så ingenting passerer falkeblikket ditt ;)

 

...og du var mer saklig nå eller? ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har kommet med mange bra argumenter før juristen, men nå sitter du bare og skrives ting som ikke har noe med denne saken og gjøre. at du sitter og disser at folk skriver feil for eks, er mange i dette landet som har lese og skrive vansker. og at du skal sitte og utpeke sånne ting er vel noe du kanskje burde holde deg for god for.

 

dette her var snakk om han karen HER som kjørte rundt med eksos lekk "fri Eksos" vist du har lyst og prate om alle andre, så du lage din egne tråd, det må stort sett alle andre her inne.

alle her inne veit at han karen som kasta den skoèn gjorde noe dumt og hensynsløst. og at han som kjører med "fri eksos" ikke har gjort en dritt.

 

blir man stoppet med en sånn eksos lekk, blir man bare henvist til og utbedre skaden så fort som mulig.

 

vist han sko karen blir tatt, så får ikke han samme behandling.

 

jeg har vel blitt stoppet mere enn de fleste her inne på forumet, så jeg veit en del om hva jeg prater om, selv om jeg ikke har gått noe skole for og lære.

 

og jeg tviler på at det er så mange som kjører med helt fri eksos bare for og plage andre, problemet ligger vel mere på penger og kunskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har kommet med mange bra argumenter før juristen, men nå sitter du bare og skrives ting som ikke har noe med denne saken og gjøre. at du sitter og disser at folk skriver feil for eks, er mange i dette landet som har lese og skrive vansker. og at du skal sitte og utpeke sånne ting er vel noe du kanskje burde holde deg for god for.

 

dette her var snakk om han karen HER som kjørte rundt med eksos lekk "fri Eksos" vist du har lyst og prate om alle andre, så du lage din egne tråd, det må stort sett alle andre her inne.

alle her inne veit at han karen som kasta den skoèn gjorde noe dumt og hensynsløst. og at han som kjører med "fri eksos" ikke har gjort en dritt.

 

blir man stoppet med en sånn eksos lekk, blir man bare henvist til og utbedre skaden så fort som mulig.

 

vist han sko karen blir tatt, så får ikke han samme behandling.

 

jeg har vel blitt stoppet mere enn de fleste her inne på forumet, så jeg veit en del om hva jeg prater om, selv om jeg ikke har gått noe skole for og lære.

 

og jeg tviler på at det er så mange som kjører med helt fri eksos bare for og plage andre, problemet ligger vel mere på penger og kunskap.

 

Beklager hvis du synes tråden har kommet off-topic, beklager jeg jo det. Har igrunn ikke tenkt noe spesielt over det, for det er ganske mange andre som har deltatt her...

 

Vel, jeg var i og for seg ikke ute etter å mobbe dem for at de var dårlige i norsk, det var mer for å signalisere at man bør feie for sin egen dør før man skal rette på andre på enten det ene eller det andre området. Og selvsagt litt fordi at jeg er genuint opptatt av språk, og hensikten var egentlig ikke å henge ut noen av dem spesifikt for dårlig språkbruk.

 

Det kan så være at det ikke er så veldig mange som kjører med fri eksos bare for å bråke, men noen gjør det, og det er DEM jeg irriterer meg over :) Jeg ville selvsagt aldri ha kastet skoen min på noen som kjørte med et litt bråkete eksosanlegg, men det fikk vi fastslått på et tidlig tidspunkt, så det var det jo ikke interessant å diskutere videre.

 

Meeeen vi kan godt si at denne diskusjonen har nådd toppen/enden, alt ettersom hvordan man ser det.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår