Gå til innhold

Gamling kasta sko på bilen min ?

Ranger emnet


Meling-

Anbefalte innlegg

Innlegget er skrevet etter klokken 3 på natten, og han sa at dette skjedde på kveldstid. Vet ikke hva dine barn få lov til, men min 7-åring (når jeg en gang får barn) får ikke reke ute sent på kvelden :)

Innlegget ditt kunne du egentlig bare spart deg, for det legger så mange tilfeldigheter til grunn at sjansen for at det skjer nærmer seg 0,00001 promille.

 

Nå går jeg vell litt offtopicen her men shitau.

 

Nå er det jo litt forskjell på hvor du og jeg bor, du bor i en by hvor det er hundretusner av innbyggere mens lille Narvik ligger på rundt 20 000 innbyggere. Jeg hadde omtrent ikke noen tidsfrist for når jeg skulle være inne som 7-åring. På sommern forsvinner aldri sola og alle barna i gata lekte til vi ikke klarte holde oss våkne lengre.

Hva sjangsen er får vi levne til IF sine reklamer å fortelle oss men muligheten for at det kunne skjedd er tilstede. Hvordan reagerer du hvis f.eks. noen kaster en snøball mot bilen din? Du styrer kanskje unna, ikke fordi du er så innihelvette redd for bilen men fordi tanken slår deg når du ikke klarer identifisere hva som flakser mot deg, at det kanskje er noe du ikke burde treffe.

 

 

Videre så kommer det vell ann på i hvilken grad karn hadde frieksos, kjørte rundt i to uker med frieksos på en gammel Mercedes 240TD uten at det forstyrret ett menneske. Bilen støyet rett og slett ikke det gram mer enn eller.

Men om det var en eksoslekkasje som støyet no grusomt å trådstarter gasset ekstra hard på for å bråke mest mulig, så synes jeg fortsatt at gamlingen burde erstatte skaden han evt påførte bilen. Så får trådstarter heller få noen lapper i mot for frieksosen.

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som flere har nevnt tidligere her har også jeg vært utsatt for "nesten" det samme. Den gangen jeg var ung og lovende eller hva man skal kalle det. Hadde sveiset eksos på bilen selv når jeg gikk på sveis på skolen. Ble jo seff 3,5" skrak rør fra bownpipe og rett ut det;) Og på en BMW 325 E30 bråker det bra mye uten noen form for demping. Var midt på lyse dagen og skulle dra fra det som var dama på den tiden. Startet opp bilen og kom ca 15 meter før en fyr i rundt 30-35 åra hoppet ut foran meg. Han skulle knuse trynet mitt og det som ellers var pga at jeg kjørte som en tulling. Hadde jo minst 90 i 30 sona. Jeg lå i kansje 20 siden jeg såvidt hadde rullet ut av P-plassen og hadde ikke rekki å få mere fart på bilen. Jeg ble jo litt spak da jeg på 19 ble omtrent truet på livet av en gammel mann (ja jeg mente det da og fy F jeg er snart så gammel selv nå:( ) Han mente hvertfall bestandig at han hørte meg komme i en helvettes fart bortover sletta og han skulle knuse meg og bilen min og melde meg og det som værre var. Uansett da så ba jeg han se hvor spora min begynte og hvor jeg sto og spurte om han virkelig trodde bilen akset så fort. (så spor siden det lå rundt 1 ca nysnø på veien). Han ble litt rar han fyren da han så jeg akuratt hadde startet.

 

Men for å gjøre en lang fylle historie kort med ett poeng til slutten da så er det mage IKKE bil kjennere som tror bråk=stor fart uten å ta hensyn til turtall.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje man bør ta det litt med en klype salt at han kjørte med rein frieksos, på en 96mod audi a4.

Drøy eksoslekkasje, frieksos eller whatever, juristen, hadde jeg noen gang sett deg banke opp noen fordi bilen dems bråker ville jeg faktisk brukt litt energi på at hele juristutdannelsen din gikk i vasken på et vis.

Enten han var klar over at det irriterte, eller om han faktisk kjørte rundt for å støye. Rett og slett tåperlig sagt!

 

Apropos å ta ting med en klype salt... Det går faktisk an å ha litt humor ;) Det var bare en måte å si at jeg ikke har så mye til overs for folk som kjører rundt med bråkete biler på. Beklager at jeg skadet de høyst sensitive følelsene dine, pus... Fjomp :klovn:

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos å ta ting med en klype salt... Det går faktisk an å ha litt humor ;) Det var bare en måte å si at jeg ikke har så mye til overs for folk som kjører rundt med bråkete biler på. Beklager at jeg skadet de høyst sensitive følelsene dine, pus... Fjomp :klovn:

 

jeg husker da jeg gikk på barneskolen. da ble jeg ofte offer for de som egentlig hadde driti seg ut, men for så å gjøre en helomvending og si at det hele var en spøk. på den måten var det jeg som dreit meg ut, som sto der og hadde tatt dem seriøst. dette skjedde selvsagt bare når det var tilskuere til stede, sånn som her...

 

lurer på hvorfor jeg kom på det akkurat nå :D men jeg klandrer deg ikke, pus, vi har alle lov til å være litt barnslige babyhmm?

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker da jeg gikk på barneskolen. da ble jeg ofte offer for de som egentlig hadde driti seg ut, men for så å gjøre en helomvending og si at det hele var en spøk. på den måten var det jeg som dreit meg ut, som sto der og hadde tatt dem seriøst. dette skjedde selvsagt bare når det var tilskuere til stede, sånn som her...

 

lurer på hvorfor jeg kom på det akkurat nå :D men jeg klandrer deg ikke, pus, vi har alle lov til å være litt barnslige babyhmm?

 

Det er ikke min skyld at du har dårlige (?) minner fra barneskolen, så det er ingen grunn til å sidestille meg med dem du var borti der. Det er en temmelig billig måte å prøve å bortforklare at man misforsto/"krisemaksikemerte" det en annen person sa :)

 

Folk som kjører på frieksos er, som så mange andre, irritasjonsmomenter i hverdagen. Det bråker og alle vet at det bare gjøres for å plage andre.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Videre så kommer det vell ann på i hvilken grad karn hadde frieksos, kjørte rundt i to uker med frieksos på en gammel Mercedes 240TD uten at det forstyrret ett menneske. Bilen støyet rett og slett ikke det gram mer enn eller.

 

Øvelseskjørte med frieksos da eller?

 

Uansett, irriterende eller ikke at biler bråker, folk kjører for fort eller har stygge biler; man kan ikke angripe folk av den grunn. Da får man heller ta nr på bilen å ringe politiet.

Ikke leke politimann selv.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelseskjørte med frieksos da eller?

 

Uansett, irriterende eller ikke at biler bråker, folk kjører for fort eller har stygge biler; man kan ikke angripe folk av den grunn. Da får man heller ta nr på bilen å ringe politiet.

Ikke leke politimann selv.

 

Hvorfor ringe politiet når securitasvaktene kan ta seg så fint av saken(e)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

)

 

Folk som kjører på frieksos er, som så mange andre, irritasjonsmomenter i hverdagen. Det bråker og alle vet at det bare gjøres for å plage andre.

 

føles bare ut som at du graver deg ut på dypere vann.

tror du at jeg har eksoslekasje på bilen min for og plage andre? vist jeg hadde hatt det?

hehe.

 

men så klart, vist jeg får det, så slipper jeg ikke opp gassen for og spare dine ører nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår