Gå til innhold

Gamling kasta sko på bilen min ?

Ranger emnet


Meling-

Anbefalte innlegg

Hei. Var ute og kjørte i kveld og når vi skulle kjøre fra en kompis så ga jeg litt på (rett over 50 i 40'n ca) tråkka flatt å det har blitt frieksos nå :/ så bråker jo en hel del. Men anyway, så gikk det to stk langs veien der. Og han ene der slenger skoen rett i fronten på bilen min mens jeg kjører. Bråstopper jo og går rett ut osv. Men hva retter har jeg her? vist det er merke i bilen ? han kan vell hvertfall ikke bevise at jeg hadde 50+ i 40'n? men kan jeg bevise noe ang eventuele skader på bilen ? Er jo håndfaste bevis. Har 4-5-6 kompiser som var vitner og. Hva bør jeg gjøre ? Har adr. til gamlingen. Han tok skiltnr. mitt og men det bryr jeg meg ikke så mye om.

- Audi A4 Avant 1.8T 96 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta det som en voksen og sett det på kontoen for livserfaring. Du gjorde noe dumt først, og han gjorde noe dumt tilbake. Regner med du forstår at gassing på fri eksos kan være smått irriterende? Tror nok uansett ikke du kommer langt ved å gjøre noe sak av dette, snarere tvert imot...

 

Gamlingen på sin side burde vite bedre enn å kaste en sko mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get the fucker sier nå jeg, tenk om det hadde gått ei 7 år gammel jente over veien og du kjørte henne ihjel bare fordi den gamle tullingen kasta skoen sin på bilen din så du reagerte ved å svinge rett mot henne!?

Nå er det sant at frieksos og å passere 50 i 40-sona er svært unødvendig og kan skape farlige situasjoner, men det han gjorde er enda mer unødvendig og kan ikke forsvares på noe plan da det er både uforsvarlig og forverrer situasjonen du hadde skapt allerede noe som strengt talt ikke er nødvendig. Da burde han heller ringt politiet slik at de kunne ta deg for frieksosen og fartsovertredelsen dersom det var mulig for dem å bevise.

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det skader hadde jeg gått videre med det.

Ikke skader, så lev med det.. ikke vits å starte en krig pga alkohol og en stinkende sko..

 

Hatt fler som har sparka etter bilen min, når jeg har "gitt" på litt her og der, men gitt faen jeg, så lenge de ikke rører bilen

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Var ute og kjørte i kveld og når vi skulle kjøre fra en kompis så ga jeg litt på (rett over 50 i 40'n ca) tråkka flatt å det har blitt frieksos nå :/ så bråker jo en hel del. Men anyway, så gikk det to stk langs veien der. Og han ene der slenger skoen rett i fronten på bilen min mens jeg kjører. Bråstopper jo og går rett ut osv. Men hva retter har jeg her? vist det er merke i bilen ? han kan vell hvertfall ikke bevise at jeg hadde 50+ i 40'n? men kan jeg bevise noe ang eventuele skader på bilen ? Er jo håndfaste bevis. Har 4-5-6 kompiser som var vitner og. Hva bør jeg gjøre ? Har adr. til gamlingen. Han tok skiltnr. mitt og men det bryr jeg meg ikke så mye om.

 

Har vært i samme situasjon selv, eldre mennesker tror at når det er mye lyd går det fort. jeg kjørte i 30 i ei 50 sone når jeg "kjørte for fort" :)

 

Gamlingen sa til meg " Jeg har notert meg sliktnummeret ditt" da sa jeg med en vemmelig stemme: "Jeg har notert meg deg også..." Hørte aldr i noe mer fra han gett :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høhø, hva er det med folk a. sier at han kjører alt for ført for og ligge 10 km over grensa. akuratt som at noen her inne følger den 40 sonen. neppe.

 

jeg hadde enten tatt med meg den skoen, eller klappa han ned med den.

 

er vel ikke noe vits og dra dette noe lengre vist det ikke er noe skade på bilen,

 

synes det bare er så morro, er at folk her inne blir plutselig så lov lydige da andre driter seg ut.

 

og det er ikke lett og se forskjell på en bil som kommer i 40 eller i 50 km/t. og gjerne så feilviser da speedometret en 3-4 km/t også.

 

så det er vel han gamlingen med for mange sko parr som burde tenke seg om vel. han kunne jo kanskje ha skapt en kjip sitvasjon.

 

så alle som klager om fri eksos her, vist det er noen her som syter som kjører forbi meg med fri eksos en gang. skal jeg kaste alt jeg har rundt meg, siden det er helt ok. flotte folk ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke ble skader hadde så er det jo ikke så farlig, men kunne godt stoppa og tadd skoen hans, tent fyr på den og lakt den lenger fram i gata:p

 

Om han forårsaket skade på bilen må du jo først prøve å få han til å erstatte skadene dine. Få noen som er god å snakke for seg til å prate med han, om du ikke er det selv. Hvis ikke så anmelder du det. Blir nok henlagt men..

 

Regner med Juristen kommer med et godt svar her..:titties:

For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår