NilsenRacing Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 ReSpEkT! Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Er det noen som vet hvorfor EStuning ikke svarer på mail? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Er det noen som vet hvorfor EStuning ikke svarer på mail? Lenge siden du sendte? De har ofte mye og gjøre om dagene, så er dessverre ikke alltid så kjappe til og svare på mail. Bedre om du ringer de på dagtid ;) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 sendte vel for to uker siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Skjer ikke såå mye om dagen. Dadler med grenrør. Sveise ferdig nå og fått fiksa bolter: Har ikke fått fiksa flenser til WG enda. Lurer litt på å lage de for hånd. Tar jo ikke lange stunden. Har også ein rull med eksosbandasje jeg skal få tulla alt inni. Fester med stålstrips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Nettopp henta meg delebil nå. Stått rolig siden vinteren. Mangla bensinpumpe og siden ejg hadde det liggende tok jeg den med. Fikk fyrt den og dro hjem. Begynte åhoppe å ville ha mer bensin 3 mil fra der jeg bor. Fikk tvinga den til det var igjen 3km, da stoppa den. Venta litt, fyrte den opp igjen og dro hjem. HAHA, satt bare å håpa på at jeg ikke stoppa i tunnelen. Da hadde jeg vel mest sanysnlig dødd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 (endret) Endret August 29, 2009 av bpengan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 VW Dude liker dette! :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Thanks VW dude:) Har teipa trykkrør. Holder 2 bar teipen. Og ja, intercooleren henger skjevt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 detta var sykt fett BP:-D blir morro å få den ferdig:P Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 200`n har fått selskap:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Endelig ferdig med grenrør. Har tatt noen timer ja. Begynt å sveise trykkrør siden teipen ikke holdt til 4 bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Aluteip holder 4bar! :P Tøft prosjekt ja,følger med her!(men ikke alltid jeg kommenterer) Sveisinga ser bra ut også;) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Takk for det:) Dagens lærepenge! IKKE bruk pakketeip for å skjøte alurørene og så punktsveise. Limet smelter og det blir bare dritt. IKKE sandblås alurørene for å fjerne limrestene. Dette resulterer i bare dritt og lort som gjør det nesten umulig å sveise alurørene. Det jeg mest sansynlig må gjøre er å ta de fra hverandre bit for bit og rengjøre så godt jeg kan med sprit og alksens vidundermedel. Jaja, man lærer av det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg