Aleksander Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Når blir du ferdig da? Må få til en liten fotoshoot eller no Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 neh, nu orker jag inte mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Blir bra detta, må ikke gi opp nå,hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 38 sider og ca 1,5 time med lesing. Fytterakkern for et pågangsmot. Først tenkte jeg dette er typisk sånn man hiver alt ut så orker man ikke etter et par uker men må si du har stått på. Sikkert innmari greit med tilgang på vannskjærer. Men en ting jeg lurer på, hvor mange lag med forskjellig maling har du på bilen din nå? Sliter du fotobøtta så kan du for eks bruke flickr. Det er helt gratis det også, eventuelt så kan man oppgradere til pro, koster deg ca 150 kr i året og da har du max opplasting på 2GB i måneden ;) Lykke til videre med prosjektet! Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Takk for gode ord. Er ikke så mange lakklag. Den er original grå.De andre fargene er der for å hjelpe meg å se ujevnheter når jeg pussa sparkel. Ellers skjer det ikke så mye. Fant biter av et lager eller noe annet i oljesila.Hurra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 hehehehhehehe jeg så proskjekte ditt bar i gate bil bladet. Men gleder meg til du blir ferdig. Keep up the good work. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen89 Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 hmm.. hørtes jo ikke direkte bra ut;/ men du må foralldel ikke gi opp, bare sammle krefter å stå på så går dette fint;D Siter -86 VW Golf syncro -88 Audi 100 2.3 quattro facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Fått gjort no mer? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Heisann! Har egentlig ikke skjedd så mye. Sliter litt med girkasse/svinghjul etc. Og penger. Men det begynner å gli litt mer nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Heisann! Har egentlig ikke skjedd så mye. Sliter litt med girkasse/svinghjul etc. Og penger. Men det begynner å gli litt mer nå. Hva med et lite oversiktsbilde for oss nysjerrige? :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Skal hjem i helga og gjøre diverse. Så kan få tatt bilder da;) Hvis jeg finner kamera da. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toresen Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 38 sider lest :) Veldig bra prosjekt med mye bra bilder. Har respekt for at du starta ute i kulda. Kommer til og følge mye med på dette prosjektet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boldor Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Hei, du lovte mer bilder. Venter i spenning. Lenge siden du har oppdatert. Ikke la oss som digger din tråd vente for lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Ojoj, for et sinnsykt pågangsmot!:) Jeg eide denne bilen for et par år tilbake, den hadde sine små-skavanker også da. Men alt i alt en skikkelig morsom bil, med en deilig lyd! Får vel kanskje ikke samme lydbildet med 20v, men slik som du holder på tar du det vel fint igjen med effekt ;) Gleder meg til å se hvor dette ender! Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Heisann! Finner ikke kamera.har noen helt latterlig dårlige mobilbilder. og de vil jeg ikke legge inn. Har egentlig ikke skjedd så mye. Ligger ting i posten etc. Men går ut i ferie over helga nå så da skal det bli gjort en hel del forhåpentligvis. Artig at noen av dere faktisk følger med bilen og hva jeg gjør med den. ja, det ble 20v i den. Billigere og mer effekt. Dog ikke like kult som 10v. 10v`n har fått plass i noe annet fresht den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg