bpengan Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 HÅHÅ, her skjer det lite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Mulig sånt går an på Opel! Enten funker en plugg, eller så får man overslag og den funker ikke. Blir uansett ny motor på BP-gutten :D Sakling... Ikke for å ødelegge noe trå her men, en plugg slites! Det med at den virker eller ikke virker er bare tull.. Selvfølgelig tenner ikke en slitt plugg like mye som en god plugg, og hva skjer da? De bør helst skiftes en gang i året på en vanlig motor. Du kan for eksempel lese litt her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=1002 http://dirtbike.off-road.com/dirtbike/data/articlestandard/dirtbike/232006/332655/3.jpg Den mc motoren med k-jet crap system har kanskje hatt en smule feil blanding som har ført til at tennpluggen ble slitt osv osv osv.. MC motoren er jo en ellers skuddsikker og artig motor :) min mening, tror jeg :D over og ut. Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Brukte nesten 2 timer på å "kjøre" 10 meter i morgest kl 6 så fikk jeg mer iver på å få ferdig audi. SÅ i helga skal det sveises:) Fikk gjort litt i kveld: Det er kaldt. Grunninga ville ikke tørke fort nok: Under bilen: Denne gugga er umulig å få av hendene etterpå. Spesielt når den er blanda med grunning. I morgen har jeg dette å bryne meg på: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 ja rust e nokke dritt mildt sakt..rart man ikkje bare laga bila i rustfritt:D Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomsen Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 rust er jo bare koslig:) Siter -Audi 200 10v TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 I morgen har jeg dette å bryne meg på: :) Du fikser det der med litt teip, en sokk og litt sparkel vel? :D Blir bra Bp.. Synd du ikke kjøper 240n min i stede.. Den er det ikke rust på:D HAha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 rust e ikke KOS nei! Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Like greit han ikke kjøper 240'n din. For det kan aldri bli en fin bil.. :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Like greit han ikke kjøper 240'n din. For det kan aldri bli en fin bil.. :) Bra den er solgt da:D Not OT nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Fikk tak i arbeidslys i dag så kunne ta en liten session med RUSTDRIT igjen:) Lar bildene snakke for seg selv: var jo dette jeg egentlig skulle begynne med. Men så var det no drit som var i veien. Så begynte å kutte å leke litt: KUTTKUTT Uff, like greit å få det unnagjort: Høyre side: Venstre side: Høyre side etter LITT jobbing: Venstre side: Da ga jeg meg. Har fortsatt rust i kjæften. Tar med meg no rustfristålplater i morgen som jeg begynner å tilpasse:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Etter dagen session:) Første som skjedde var at glasset til lyset knuste. Begynt å sveise på: Fikk ei sveiseperle i øret. Dæven det svei. Kjente også at det svei på låret. Lå en kladd med rustbeskyttelsemasse å brann der. Fortsetter i helga:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boldor Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Blir tøft dette. Det er kult at du tar masse jobb bilder. Fortsett slik, er gøy å følge en prosjekt tråd med masse bilder som viser hva som skjer og hvordan problemene løses. Moro å ha til senere for deg selv også når du ser tilbake om noen år å lurer på hva svarte som fikk deg til å gå på en så omfattende jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Henta en sånnen i dag:) har også knekt til no rustfrie plater jeg skal få sveise på i helga. GOD HELG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 FY faen det er kaldt! Fikk gjort litt før jeg måtte rømme inn til ovnen: og måtte jo såklart sette intercoolern foran.Kidsa(meg) liker jo intercoolers og tøffe dumpventiler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janmoen Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Uten å ha lest alle innleggene ( ettersom jeg ikke har kikka på tråden før i kveld, og orka ikke lese alt... ) har jeg lyst til å si at dette må være et knalleksempel på at vegen blir til mens en går! Det som tilsynelatende starta som syssel uten andre ambisjoner enn å forbruke tid på en meningsfull måte mens du hadde godt med fritid vokste seg til å bli et riktig prosjekt med fremdeles tilsynelatende ukjent mål. ( ? ) Det som er så flott er hvordan du har dokumentèrt via bilder og tekst ups'n downs gjennom måneder og vist hvordan du vokser i evner og kunnskap. Det vil alltid finnes dem som, med rette eller helt usaklig, rakker ned ned på hva du gjør, bedrevitere er ikke mangelvare blant bilinteresserte! Les, lær og fortsett mot ukjent mål. Alle har et startpunkt, om en heter Smokey Yunick og ble verdensberømt motorguru http://en.wikipedia.org/wiki/Smokey_Yunick eller BP som starta med en skjøta Audi 200, det blir ikke bedre enn en lager det sjøl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg