Aleksander Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Fine bilder :) Deilig å høre at motoren surrer og går igjen...da ser man plutselig litt lys i enden av tunellen :P Ellers så får du kanskje venner i høstferien, for da popper kanskje jeg innom en tur (hvis du vil da..) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Auch da.. Regner med at du nå, etter å ha blitt sveiseblind, blir flinkere til å bruke maske? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Jeg Har ikke sveisblind. Hadde fått no sveiseslagg på øyet så i dag bar det rett til sykehuset Etter mye venting og litt skraping med kniv og dreml av øyet så er jeg oppe å går igjen. Men lakkering blir utsatt. Om jeg skriver feil nå er det fordi jeg bare ser på¨et øye:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Er det noen hersom skal kjøre fra hønefoss til trondheim i den nærmeste tiden? Som kanskje har mulighet til å ta med en motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Da er jeg tilbake i klæbu og har skikkelig iver på å komme igang igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Endelig tilbake igjen:) skjærte ut så enderøret jeg har lagd passer:) Slik var det før jeg kutta. Etterpå: Bra ble det ikke:) Sveisa inne i hjulbuen.Denne gangen hadde jeg tettsittende briller inni sveisemaska:P La på sparkel der det ble varmt. også lakkerte jeg felgene mine:) Det var det:) Fikk litt vondt i hodet så gikk inn. Men fortsetter i morgen igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 naaais.. er spent på hvordan det blir med svarte felger! har du avgjort farge på kaross. nå da? (MOTOR SNART???) =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Ja, bestiller spruten når jeg får lønn:) Farge på bilen blir grå. Er bilde av ca farge litt før i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Har vært i garasjen i dag og:) Driver å pusser så den blir klar for lakk. Noen bilder er alltid moro: Først av endepotta jeg har laga meg:) mangler å sveise litt på den. Også begynner pussinga ved bredding på bilen og på døren å bli ferdig. Litt kjedelige bilder kanskje. Men men:P kos<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreSkj Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Begynner å se meget artig ut dette! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Har gjort litt i dag og. Tilpassa dørene til skjærmene. Begynt å pusse taket. Taket blir dritstygt. Men det er ikkeno å gjøre med. Nå SKAL lakk på. Dørene: Hmm, må ha en breed spacer tror jeg. I morgen blir lakk kjøpt inn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Glemte å legge inn bilder av oljecatchtanken jeg lagde i dag. tror ikek den blir brukt. Så om noen vil ha så rop ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Var å hørte på lakk i dag. Ble til at jeg setter bort lakkering til et verksted som kan det de driver med. Ellers har jeg tjøra inn hjulhuset med en seig fuktikkelikende guffe/masse. Kjøpte meg også to stk flexrør til eksosen: Resten blir gjort i helga. Så bilen er klar til lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Har fått gjort litt i helga og. Fått av bakruta. Tatt litt rust som var rundt den. Har også fått tegna de flensene som trengs for å bygge grenrør. Så forhåpentligvis blir det bygging av det snart. Ellers er det fortsatt pussing. Har fått hatt mer hjulhusmasse i hjulhusene. Så det ser bra ut nå. Har påbegynt å lage adapter så jeg kan ha powerfilter. Tok også å sjekka hvordan det blir når jeg får space ut hjula. Ser bra ut. Takk til brodern for hjelp med å fjerne ruta. <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Nå har jeg sveise inn forsterkninger i taket. Ble veldig bra. Mangler bare å pusse nå så er bilen klar for lakk. sånn ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg