bpengan Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 I da lukter jeg godt^^ Men har fått gjort litt småtterier i dag og. Er skikkelig fornøyd med hvordan breddinga har tatt form:) har starta med å maskere litt. Dukker alltid opp litt småsnusk på veien:P Panseret er klar til lakkering. Har smæsha på med tectyl i hjulbuene på venstre side. Breddinga på høyre side. Er ikke helt ferdig enda. Kommer nærmere og nærmere lakkering nå:) Blir godt å bli ferdig med karosseri og heller prioritere motor og funksjon:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Her er noen bilder av det jeg drev på med en dag i forrige uke på jobb. Måtte gjøre så clutchhuset fra en cosworthmotor passa til ei mustang kasse. Utrolig moro å jobbe med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 nått tu bæd detta b-pængan! kommer seg!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Hvilke buer du sveiser på? Ser ut som det begynner å bli bra nå :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Det er golf 2 hjulbuer. Ja, begynner å nærme seg litt nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Det er golf 2 hjulbuer. Ja, begynner å nærme seg litt nå:) Okay, var det jeg trodde :) Har vurdert noe lignede selv på min, selv om det allerede er runde på den. Tror kanskje de du har blir enda bredere :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Mine var jo bua fra før de og. Men en en blanding av rust og sparkel så måtte jeg finne på noe:P Kan brette ut de to "brettene" på breddinga så blir det enda mer bredt og. Men det tror jeg ikke ajeg har så mye bruk for. Er masse jobb å bredde. Det tar noen timer kan man si:P Men er så avgjort verdt det når du er ferdig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Jada.. Hvem hadde trodd at dette prosjektet kom til å bli så flott når du startet ;).. Keep it up mate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Hehe, neeei sei det. Noen er vel litt rask til å trekke opp meninger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Har avtalt med lakkerer i dag at lakkering skal foregå neste helg. Har sett litt på motor i dag.Boltene til eksosmanifold er litt løse. Har lest noe om at dette skjer ofte med alu topper. Tenkte å borre opp og sette inn helicoils. Har også planer om å borre å lage litt mer vannkjøling på toppen. Men skal først ta den opp å se om den er i stand til å iheletatt bygge på. Her er det jeg mener om toppen: Prøvde å leke meg litt med porting og. Begynte på eksosmanifolden. Men noe så sykt dårlig har jeg aldri sett:P Er veldig mye man kan slipe bort. Men skal jo ikke ha den uansett:P var bare moro å prøve. Men den jævla dremeln koka jo:( Turboflensen. Begynte å pusse litt på den og. Men da gikk dremeln i stykker:( Nå blir taket prioritert. Om noen kan hjelpe meg med å få tak i ei 1mm ca plate til taket i trondheim rundtomkring så hadde det vært kjempe. Har bestilt på jobben men den plata har rota seg bort. Skal også sveise det siste nå før lakkering. Og sparkle og pusse myyyyye. Er kjedelig som fy men får det igjen etter lakkering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Sweet Bp! Skal den lakkes i matt sort? Jeg må visst komme på besøk i høstferien ;) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Den blir lakkert i grå. Blir noe ala denne fargen: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/dd/Audi_A4_Dark-Grey.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 kan du ikke bare bruke luka som satt der og sveise den igjen..? jeg gjorde det på den ene bilen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Nope. Hullet er for stort. Får plate i morgen:) Så det ordna seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Lagde meg forgrening/enderør til eksosen i dag. Ble bra synes jeg sjøl:P Glemte den klart igjen på jobb. Har også fått tak i plate:) Også noen som skal stive opp taket litt. Lurer på å punkte på plata også legge tinn eller noe i skjøtene. For ellers vil taket slå seg ganske så bra. Om jeg ikke jobber TREEEEEIGT da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg