bpengan Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Har sendt deg en PM. Har i dag sparkla litt mer. Og fjerna litt mer rust under bilen. Tror jaggumeg jeg sovna under der med kosten i hånda. har også tatt ut turbon. Lurer på å sende denne inn til en liten service. Har godt av det tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Noen bilder fra hva jeg har drevet med i dag: Rust: Tok ut den lille turbin Spar ess:D Er like før jeg er ferdig med å sparkle og slipe nå: Har vært liten tid til denne skøyern i sommer:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Har fått 2 av felgene: Felgene blir sandblåst og lakkert på nytt igjen. grenrør blir påbegynt om 2 uker. Blir mest sansynlig datasprut snart. Ellers så skjer dt mye, men lite å ta bilder av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Kom akkurat inn fra garasjen. Har fått gjort en del: 2 rusthull i bakre venstre hjulhus. lagt på rustbeskyttlse i hjulhuset foran: andre siden: Sparkel.Er igjen litt jobb:P: Bakdelen begynner å se ut som noe: Har fresha opp innsug og wastegate: Har også fått sandblåst en felg. Lurer litt på hvilke farger jeg skal ha hjulene i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hei:) Er det sånne felger du har? Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 ser ikke ut som om den er helt lik nei. står ronald på mine. 15" eller kanskje de er lik? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 har nå fått tak i dekk til de nye felgene mine. Men mangler fortsatt en felg. Begynner på grenrøret til uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomsen Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Du har faatt gjort en del siden siste jeg skjekka :) Bra arbeid, fortsett saann! Siter -Audi 200 10v TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 lenge siden siste oppdatering nå. Driver for tiden å rustsveiser og pusser. Har også fått stipend så nå blir det datasprut av et eller annet noe. Har enda ikke fått flensene til eksosmanifolden. Men det haster vel ikke så mye. Egentlig haster det litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Kom over noen urquattro felger. Er bare 3 stk men jeg går for de likevel. Har noen 1, 2 eller 3 slike felger så send meg en PM. 15" og 6" brei. Har også mest trolig fått tak i en bøttestol. Hei ! Har 4stk, derav to stk som er strøkne og 2stk som desverre har sprukket noen plasser.. Mener de er 7x15", og har en liten kant.. Kan jo være tøfft for deg og evt. sette 2stk breiere bak. Ta kontakt på PM for tlf. nummer. Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomsen Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Litt bilder fra dagens session kommer nå :) Bp har fått taki noen små plater så vi har kunnet sveise rusthull. Vi har også pussa og sparklet litt. Etter planene vil lakkering snart ta sted, da vi må flytte til en annen garasje i september en gang. Bilder! Tetta antennehullet Siter -Audi 200 10v TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Har fått gjort litt. Mye pussejobb Har påbegynt rustsveisinga Var på huggern å fikk tak i noe stæsj: Reservelykter (audi 100) Vi er i garasjen flere timer daglig. Vi har det kjempemorro :D. Cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 blir i allefall et temmelig bra karosseri!! håper bare du får alt annet til å bli like bra som det du har gjort nå;) Til alle dere som ikke hadde trua på prosjekt: IN YOUR FACE! Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Du har kommet langt siden sist jeg var innom nå ja :) Gleder meg til å se den ferdig! Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Kommer seg :) Koselig å se litt skikkelig arbeid :) Foresten.. Gled deg til du skal vaske bilen innvendig igjen .. :P Har samme problemet nå, men sikkert 5mm tykke lag med pussestøv på dasjbordet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg