bomsen Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Det var morro å få start på den :D Gleder meg til du får på skiltene! Legg inn bildene vi tok da :) Siter -Audi 200 10v TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Har skjedd en del. Har fått meg jobb. Lærling som industrirørlegger.Har tilgang til en del feite maskiner. Samt en helt rå vannskjærer. Lukter eget sveisa innsug og grenrør. Må bare forske litt på hva og hvordan. De tingene som står først på timeplanen nå er å sveise litt rust. Har fått meg et sted og tilgang til sveiseaperat. Blir vel montering av ny intercooler snart og. Ellers har det ikke skjedd så mye. Noen få bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Nå er det snart tid for flenseskjæring. Men er det noen ærfarne grenrørbyggere der ute som kan dele noen tips med meg? samt innsug. har fiksa prøveskilt nå og kjører bilen nedover til Klæbu på lødag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 heh, første audi jeg faktisk liker litt, veldig bane-look med de svarte felgene;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 takk:) Men sliter veldig med at den fjusker som faen. Vil rett og slett ikke dra. Turbon suser som f men får ikke det trykket ned i seta som jeg gjorde sist høst. Og jeg har ikke peiling. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 takk:) Men sliter veldig med at den fjusker som faen. Vil rett og slett ikke dra. Turbon suser som f men får ikke det trykket ned i seta som jeg gjorde sist høst. Og jeg har ikke peiling. :( Tenning.. Plugger, kabler, rotor og fordeler.. Standard problem Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 sliter også med at det bare er klikking i starteren. den er jo brand new og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Klikking i starter høres ut som dårlig batteri. Har du kobla på turbotrykksmåler og sett om du har riktig trykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Jeg får bare 0.2 bar trykk. Har fått meg garasje nå med sveiseaperat. Driver å demonterer slik at jeg får sveisa all rusten. Batteriet er i orden. Tok av den helt nye starteren for å sette på den strøm, og da var den helt dau. Skal ta den med dit jeg kjøpte den for å få ny. Ellers er det helt rått med et eget sted og tilang til sveiseaperat. Planen fremover nå er å få den i god stand. boms sier: Bytte olje i diffene og fjerne rusten og dreie meg foringer til understellet. Så er planen å få tak i en datasprut. Tips og triks mottaes med takk. Så blir det sveising av grenrør og innsug. Kommer til å forhåpentligvis bli fortere ferdig nå når jeg har fast inntekt og garasje å jobbe i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Har lett etter rust i dag. og det var lett å finne:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Og jeg som trodde at Audi hadde galva kaross.. Sikkert for gammel denne da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Er en del rust på den ja. Men med litt jobbing så skal jeg få det til.Er for glad i denen bilen til å la den dø. Har lett litt etter nye bakskjermer til den på nett. men har ikke funnet noe. Dette er kanskje ikke å få skaffa til denne modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikky Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Galvanisering holder ikke for evig heller.. Tydeligvis blitt brukt hardt, og dårlig vedlikeholdt denna virker det som. Men tøft prosjekt :) Bare å få stiva den opp litt i understell, og satt på datasprut, så blir det effekt i den. Det med trykket, finni ut hvorfor du har så lite ? Siter - Mazda 323F '96 JDM - Mercedes 250CE '71 - Zuki trailbil '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 ja, er en dritkul bil:) har egentlig ikke sett så mye på motor siden siste start/stopp. Vet at mutterne til eksosmanifoldn er løs. og en til turbon. kan være det. har konsentrert meg mest om rusten.Første gangen jeg driver med noe sånt så kan hende det tar litt tid:P Artig med tilbakemeldinger:) Blir lønn til helga nå så da blir det en liten handletur på biltema så jeg får bilen opp på bukker.Og få kjøpt rørtråd til sveiseaperatet. Skal ogsåbestille plate i morgen. Så da skal det bli ordnings:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Har bestilt meg 1mm plate nå. Så regner med å få starta sveisinga rimelg kjapt. Er det noen der ute som har triks og tips til hvordan rustbeskytte innsiden av tunellen der jeg sveiser? har tenkt litt og funnet ut av noe. men kanskje noen her inne har et kjempetips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.