Gå til innhold

e28 1986 mod styling tips? :P

Ranger emnet


dal3bo

Anbefalte innlegg

Sånn, da fikk jeg gravd frem bilen, jekka opp og så at fjærbenet var sågodt som vekkrusta.

Var på skrapern i dag og fikk tak i ett som faktisk så ganske bra ut :) Blir vell skruing de nermeste dagene :P

 

Har og planer om og senke litt, nye felger, og annen " lett styling" blir ikke noen særiøs bil men bare til å ha noe og rasse med. Noen billige og enkle styling tips? :P

 

Bmwn2.jpg?t=1198453272

Bmwn.jpg?t=1198453344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28 passer BEST med M5 eller M535i M-Tech stylingen. Sjeldent å få tak i dag, men finner du, så blir du fornøyd:)

 

M535i:

 

20070829_355953.jpg

 

bmw20.jpg

 

M5:

solo2.jpg

 

708228587_30d65e6482_b.jpg

 

Er få forskjeller mellom de, men de er der og de som kan det, ser forskjellen;)

 

Personlig liker jeg beste M535i M-Tech stylingen best.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28 passer BEST med M5 eller M535i M-Tech stylingen. Sjeldent å få tak i dag, men finner du, så blir du fornøyd:)

 

M535i:

 

20070829_355953.jpg

 

bmw20.jpg

 

M5:

solo2.jpg

 

708228587_30d65e6482_b.jpg

 

Er få forskjeller mellom de, men de er der og de som kan det, ser forskjellen;)

 

Personlig liker jeg beste M535i M-Tech stylingen best.

 

M-stylinga er stortsett det eneste det går ann å henge på en e28 om du skal ha komplett sett med skjørter og fangere i plast, det meste annet har lett for å se jalla ut.

 

Bilde nr 1 og 4 av M-pakka.

Bilde nr 2 er Zender eller noe i den duren. Altså ikke orginal BMW.

Bilde nr 3 er av en amerikansk M5, den er helt forskjellig fra den europeiske med lange fangere.

 

Sånn ser den europeisk M5 ut med bare den leppa i underkant av frontplata (tenk å kunne eid en sånn orginal drømmebil), kunne visst nok også leveres med M535-plast uten ekstra kostnad:

vandel4.jpg

 

Ellers så er en senka e28 med fine felger uten noe mer veldig fint spør du meg.

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond: Takk for rettelsen:) Men vi er ivertfall helt enige om dette, E28 er pen med bare senk, og litt breie felger, eller M-Stylingen..:)

 

Hehe.. ikke noe problem det ;) Da tror jeg vi kan konkludere med at vi har god smak når det gjelder E28! :D

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gang en E28 med Zender fanger og den fikk jeg fatt i på Eiker Motorshop. Var veldig tøft på den bilen. Selv om det nå er 7-8 år siden jeg hadde den bilen så savner jeg den enda. Det var mye sjel i en E28.

Ellers blir en E28 meget med ved å lakke helt ned, senke og få på noen 17" kanskje 18" felger. Film på rutene er også fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne kan en E28 bli ganske fin med "riktige" felger og senking. Ikke trenger det bli dyrt heller.

 

Har noe plast blitt grå, lakker oppigjen med plastlakk. Er de svarte delene nederst på kanaler, frontplate og bakplate nesten forsvunnet eller er grå, mal oppigjen med svart hammerlakk. Bilen ser straks mye friskere og finere ut med bare slike småting.

 

Styling har vel http://www.schmiedman.no om du vil ha det. Frontspoiler har de iallefall.

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne kan en E28 bli ganske fin med "riktige" felger og senking. Ikke trenger det bli dyrt heller.

 

Har noe plast blitt grå, lakker oppigjen med plastlakk. Er de svarte delene nederst på kanaler, frontplate og bakplate nesten forsvunnet eller er grå, mal oppigjen med svart hammerlakk. Bilen ser straks mye friskere og finere ut med bare slike småting.

 

Styling har vel http://www.schmiedman.no om du vil ha det. Frontspoiler har de iallefall.

 

Enig så det holder. De klarer seg fint uten noe plast! En kompis hadde mørkeblå 518 E28 med BMW-17tommere og mye senk som førstebil, og stuket ble rett og slett nyyydelig. Tror jeg har noen bilder av den et sted, skal huske denne tråden om jeg finner dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dim på felger og dekk? hvor mye senka?

 

8.5x17. Mener å huske det er ET 13.

215/40-17 over alt.

 

Senka 35/45 :)

 

 

 

 

Superthomas: Takk :) Det er sant som du sier. Less is more!

 

 

 

 

 

Skal fikse det som er galt med den og selge tenkte jeg. Har fått tak i en original '84 528i Zender jeg skal fikse og ha som bruksbørse =)

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8.5x17. Mener å huske det er ET 13.

215/40-17 over alt.

 

Senka 35/45 :)

 

 

ok.. har 8,5x17 foran jeg og men du har mer kant ser det ut som.. et er ca det samme på dine og mine og. men var passe strekk på dekka dine så skal prøve med 215/40-17 istedet for 235/45-17

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår