fred_stian Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Driver å lurer på å kjøpe meg en ny girkule til bilen nå, og så en gang i gatebil at det fantes en som viste hvilket gir du har bilen i, lik den her: Men på tmtuning.com som bildet er hentet fra koster den like under tusenlappen + frakt, blir litt i det meste laget for en girkule synes jeg! Noen som vet om lignende kuler eller denne, men billigere? :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Må jo fort ut med 800 for en helt vanlig (kjedlig) girkule om du kjøper et kjent merke, så om den du linker til fungerer som du sier er ikke det SÅ dyrt. Men mye penger for ei girkule er det jo Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Litt OT, Men hvordan fungerer dette så at den kan vise hvilket gir den står i? Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Sikkert fett en stund det der.. Men hvor ofte er det du sitter å ser på girspaken? :p Tror jeg heller hadde kjøpt meg en fet girspak som er god å gire med. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Sant nok HHA. En annen ting er hvordan det blir ved langkjøring i mørket feks. Jeg HATER sterke lys inne i bilen ved langkjøring. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Er ikke nødvendigvis et sterkt lys... man har jo lys i anlegget og, uten at det irriterer noen. Hadde det derimot vært et sterkt lys, tror jeg jeg hadde droppa det uten å tenke meg om et sekund. Er det LED, OLED eller et LCD-display som lyser opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Lyset ser ikke akkurat ut til å være så kraftig at det hadde blitt irriterende. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 det er nå uansett ganske så enkelt å koble ut kula med en bryter foran da! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hvis du trenger å vite giret vha lys så burde du kanskje ikke kjøre heller.. :) Hva er poenget? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hva er poenget? At man kan skryte av at sin egen bil nesten er beslektet med Ferrari, sikkert :rolleyes: Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 En girindikator burde etter mitt syn sitte i synsfeltet, ikke nede ved høyre kne... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3akm0m Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Driver å lurer på å kjøpe meg en ny girkule til bilen nå, og så en gang i gatebil at det fantes en som viste hvilket gir du har bilen i, lik den her: Men på tmtuning.com som bildet er hentet fra koster den like under tusenlappen + frakt, blir litt i det meste laget for en girkule synes jeg! Noen som vet om lignende kuler eller denne, men billigere? :) den var kul, direkte link? fant den ikke :p Siter ¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Tmtuning>Vw>Interior>Shift knobs. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 En girindikator burde etter mitt syn sitte i synsfeltet, ikke nede ved høyre kne... Jepp. :) Hvis du skal titte ned og se på indikatoren der, så trenger du jo egentlig ikke indikatoren. Er ikke så vanskelig å se på stanga hvor den er hen. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Jepp. :)Hvis du skal titte ned og se på indikatoren der, så trenger du jo egentlig ikke indikatoren. Er ikke så vanskelig å se på stanga hvor den er hen. Bortsett fra hvis man har sekvensiell eske muligens... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg