AudiC Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Hei. Jeg byttet nylig luftfilter på min Audi 80 Coupe, og etter jeg hadde byttet fikk jeg så vidt start på den, måtte skinne den lenge og den jager som bare pokker og dauer på lavt turtall. Jeg tok av noen deler for å få på luftfilteret, men det satte jeg på. har ikke så god peiling. men tror det var noe vakum greier jeg tok av, men satte det rett på plass. noen som vet hva problemet kan være? kan det være det vakum greiene som lekker? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Satt filteret riktig vei da? Sjekket at det ikke var noe som sperrer oppi luftfilterboksen? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiC Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 e sikker på at eg satte det rett vei.. men eg ska kjekke en gang til. takker hjertelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwaudi-freak Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Kan vere hvis du har tatt av noen vakumslanger at du ikke har fått disse på, noen av de kan vere litt vriene og få på. Skjekk dette, og du kan også Gå rundt de delene du har tatt av med startgass, hvis motoren reagerer ( øke på turtall ) så har du falskluft lekasje. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiC Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Eg skal prøve å se om eg får det fikset. tusen takk for hjelpen;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg