Ekren Performance Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Kjøpte meg ny bil i dag, en 1990 mod 240 GL med b230fk! Følgende mods er allerede på bilen: - 2,5" simons - konfilter - tenningchip - oppjustert trykk, rundt 0,8/1,0 bar - 18" SUPER DTM felger - 16" OZ felger som er hvite på vintern! PLANER: ¤ 3" JT superflow ¤ R-sport trekk [gjort] ¤ en bensin chip muligens ¤ sperre ¤ Bilstein dempere ¤ groove krengestag ¤ nye foringer, typ superflex - powerflex ¤ ny girkasse, da m47 og fk med chip ikke er noe bra kombinasjon, blir m90 i førsteomgang ¤ fikse speedometer, da det ikke er speedometer uttak på bakaksel da den er byttet før en gang ¤ nytt konfilter, K/N ¤ R-sport ratt om jeg er heldig ¤ bygge om stereo litt, så jeg får mere bagasje plass ¤ ambulansestag ¤ stabstag ¤ nye pærer litt rundtom ¤ motorvask ¤ ekstramålere fra volvo, ingen tokyo drift bajs, denne skal være clean. ¤ fjerne den orginale motor vifta og sette på en termostat styrt el-vifte ¤ fikse den lille eksoslekasjen som er, enten lekker det litt fra attme toppen, eller så er grenrøret sprukket, er typisk 940 grenrør feil, sprekker på baksiden av grenrøret.. sikkert noe jeg har glemt på denne lista, så kommer mere. bare og holdeutkikk på det lokale høggerne etter disse delene jeg har nevnt gutter! // Ekren Performance Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Pen bil:D liker planene, dette blir bra! BTW, Ekren som i Ekren Entrepenør? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freetexx Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 gleder meg til flere bilder og prosjekte starter:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Pen bil:D liker planene, dette blir bra! BTW, Ekren som i Ekren Entrepenør? Ekren som i Ekren Entreprenør ja :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Kjøpte du den 240`n som sto i Skaun? Ser da bra ut den der. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 grattis me ny bil ekren! Bli væll kjøring så d hell i hælga no:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Ekren som i Ekren Entreprenør ja :) Hehe, tenkte det.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 morsomt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Kjøpte du den 240`n som sto i Skaun? Ser da bra ut den der. jess, gjorde det ja :) er vell samme farge som på 245n din tror jeg! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Mer bilder! hehe:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 jess, gjorde det ja :)er vell samme farge som på 245n din tror jeg! Kan sikkert stemme det, men din ser vel kanskje bedre ut lakkmessig også. Jeg trenger lakkrens ivertfall:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Kan sikkert stemme det, men din ser vel kanskje bedre ut lakkmessig også. Jeg trenger lakkrens ivertfall:p noe småtteri er det nok, men den er jævli fin til og være org lakk :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Var og vasket bilen på esso i kveld :) fikset baklysene og, så alle 3 nederste lyser, dem gjorde det fra før, men det var dårlig kontakt som jeg fikset :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 så den der på gatebilfestivalen i Surnadal i sommer,så grei ut ja:) men ser den mangler 90mod frontrute? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 så den der på gatebilfestivalen i Surnadal i sommer,så grei ut ja:)men ser den mangler 90mod frontrute? jaau, kan stemme at den mangler 90 mod frontrute, er byttet en gang tror jeg :) satte på nye turbo tennkabler fra volvo i går, dem som sto på hadde krypstrøm å dritt. pappa hadde heldigvis et sett liggende fra når han hadde 240 turbo :) NYE BILDER: Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg