Gå til innhold

Bygge om til M3? E36

Ranger emnet


bjaa

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Sitter her å tenker litt over min gamle 318is og dens fremtid. Hvordan er det å bygge en slik bil om til M3? Er det høll i hue å gjøre noe sånt? Si en har god tid, halvt år til et år å bygge om på.. gjøre alt nøye og med rette hjelp til viktig arbeid og sånt, er det umulig? Tanken hadde da vært å importert en fra Tyskland, bare momset inn, blir jo ikke så fryktelig dyrt heller?

 

Hva tror dere?

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare og kjøre i gang det men før du begynner så søk om godkjenning til bt. og hvis du dokumenterer alt til de så er det ikke noe i veien for og få den godkjent.

og dersom du kjøper en m3 fra trskland er det jo nesten bare og sette delene over også;)

og hvis du har et år på deg og bygge så har du jo god tid også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp en 3,2 da.. når du først begynner. ingen problem har jeg hørt. tenkte på det på min men slo det fra meg siden den er import. i 98. blir dyrt om jeg blir stoppa har jeg forstått.

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også en 93.. men import i 97.. Er det ikke 10 år som er grensa? Eller er det 1996 som gjelder? Blei litt usikker på hva jeg har hørt og sånn nå egentlig.. :p

 

litt usikker der selv. men tror det er 10 år.

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår