Gå til innhold

RS2 linselykter til 80 B4?

Ranger emnet


AndyGizzle

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har fått slått to hull i ene frontlykta (steinsprut suger), og tenkte med det å bytte begge hovedlyktene. Kan jeg kjøpe linselykter som sitter på RS2 og sette disse rett på uten modifikasjoner? Hvordan er RS2 lyktene, kontra originale 80 lykter, sånn rent bortsett fra at de ser umåtelig tøffe ut?

 

På forhånd, takk :-)

 

/André

1992 Audi 80 2.0S

[www.torpify.net]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, linselyktene passer rett inn på b4en de.

Men jeg regner med du har de vanlige B4-lampene, og ikke V6lyktene?

Du må huske at disse rs2-lyktene ikke har blinklys, derfor må du også ha deg andre lister/annen fanger der du har frontblinklys.

 

Se bare her hvordan det var på de siste versjonene av S2:

1992-Audi-S2.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener å huske at det er bosch jeg har liggende,skal sjekke i morgen tidlig(onsdag)

 

tror jeg brukte 30 min på å skifte glasset på bilen min,glasset sitter kun i noen klips,6-8 klips tror jeg det er.

 

er kun å løsne lykta,og løsne lista under lykta,da klarer du å skifte glasset

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg er faktisk avhengig av å bytte fanger foran dersom jeg velger linselykter, for å få blinklys foran? Lurer på om det ikke blir vanlige lykter da. Får nemlig halv pris disse.

 

Nei, du er ikke avhengig av å kjøpe ny fanger.

Som jeg skrev kort over, du kan også kjøpe lister til den frontfangeren du har fra v6-modellene.

Audi 80 har tre forskjellige lister her:

-vanlig (ikke noe hull)

-Plass til kun tåkelys

-Plass til tåkelys og blinklys

 

Det er option nummer 3 du må ha, fordi når du setter på linselyktene mister du frontblinklysene dine (siden disse ikke er integrert her), og dette er jo påbudt i norge.

 

Dra på diverse skraphandlere, delebutikk etc og se etter disse listene. (husk at du også må ha tåkelys og blinklys som passer i fangerlista)

 

Bilde av listene du trenger:

VdD2U7dIVU.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oter11: Fint om du tar en kikk. Vil gjerne ha Bosch slik at det er likt på begge sider. Om det blir et billig alternativ går jeg muligens heller for det.

 

HusebyRS: Aha, da er det faktisk overkommelig uten å smelte visa'n. Skal ta en kikk, kanskje jeg finner en vrakbil med lister som egner seg. Kanskje det tom. følged mer blinkere :-) Ser jo tøft ut!

1992 Audi 80 2.0S

[www.torpify.net]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår