Elanzer Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 vil at folk skal legge inn bilder av jetta en sin her :D har ikke bilder nå men skal se om eg og får inn noen bilder av min også men som sagt paste bilder av jetta en din her, trenger ikke være din heller da men :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 har en jetta nå.. komme rbilder av den.. ikke spes fin nå men.. ehr er et bilde av den jeg hadde før. bilen min Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 har akkurat kjøpt en original jetta gt(i). denne skal påkostes masse og få et totalt forandret look gjennom vinteren... skrik ut om noen har 88-> dører. litt grå og kjedelig enda men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 . Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 good shit... gi meg lakk-koden! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 hifiklubb jettan Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 2 Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by sharpie har akkurat kjøpt en original jetta gt(i). denne skal påkostes masse og få et totalt forandret look gjennom vinteren... skrik ut om noen har 88-> dører. litt grå og kjedelig enda men... Don T har 88-dører tilsalgs. Han har også nye Audi handtak tilsalgs. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Mye bra her! :D Skrik hvis noen har pene 9*16 felger ET15 og større bremser! Prosjekt i vinter... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Don T har 88-dører tilsalgs. Han har også nye Audi handtak tilsalgs. ikke til 2 dørs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Originally posted by kas 2 Den hifi klubb jettan går på rjukan, har sett litt på den og den rs-fangeren er litt "jalla", den er bare klistret rett utenpå den gamle fangeren så du ser den igjennom gitteret... Tror det satt en GTi motor fra Golf 1 i den også. Men felgene er kule. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Her er en av jettane mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Originally posted by MAGUN Den hifi klubb jettan går på rjukan, har sett litt på den og den rs-fangeren er litt "jalla", den er bare klistret rett utenpå den gamle fangeren så du ser den igjennom gitteret... Tror det satt en GTi motor fra Golf 1 i den også. Men felgene er kule. grunnen til at fangeren ble satt utenpå den gamle er at den ble montert kl 0800 på søndagsmorgenen i fylla før vag treffet på våler og panseråpneren var i stykker så det gikk ikke ann å ta av org fangeren.fangeren ble tatt ut av formen kl 0630,skjært til og lakket.den var ikke tørr en gang når den ble kjørt til vålen.motoren er en 87 mod.når vi monterte den i 93 hadde bilen gått 230" og motoren 210". bilen er jalla men ikke så verst med tanke på at karroseriet og drivverk har rullet over 470" mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 http://home.broadpark.no/~anbratli/jetta/skraaforan.jpg gromprosjektet :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 ble litt skuffa over noen nå :( men, skal ut med kameraet i morgen å ta MASSE bilder av den nye fangeren min og selve bilen :D mangler den nederste lippa på 90 fangeren :rolleyes: tror ikke eg skal ha noe standard gti osv der, tenkte på noe drit fra tuning.no eller noe :D men time will show, fekk fangeren på arbeid :D var en dame som skulle ha ny pga det var en liten sprekk i denne så da tok eg den også limte vi den det ser jo jævlig ut nå men skal jo hellakeres uansett så :D edit: når eg mente skuffa så var det at eg VEIT at det er mer folk her som har så jævli kule jettaer :D har så lust å ha noe å sogle over sånt at eg får arbeidslyst liksom :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg