Gå til innhold

bilder av jetta`ne deres

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by sharpie

har akkurat kjøpt en original jetta gt(i). denne skal påkostes masse og få et totalt forandret look gjennom vinteren... skrik ut om noen har 88-> dører.

 

litt grå og kjedelig enda men...

 

Don T har 88-dører tilsalgs. Han har også nye Audi handtak tilsalgs.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

 

Den hifi klubb jettan går på rjukan, har sett litt på den og den rs-fangeren er litt "jalla", den er bare klistret rett utenpå den gamle fangeren så du ser den igjennom gitteret... Tror det satt en GTi motor fra Golf 1 i den også.

Men felgene er kule.

 

grunnen til at fangeren ble satt utenpå den gamle er at den ble montert kl 0800 på søndagsmorgenen i fylla før vag treffet på våler og panseråpneren var i stykker så det gikk ikke ann å ta av org fangeren.fangeren ble tatt ut av formen kl 0630,skjært til og lakket.den var ikke tørr en gang når den ble kjørt til vålen.motoren er en 87 mod.når vi monterte den i 93 hadde bilen gått 230" og motoren 210". bilen er jalla men ikke så verst med tanke på at karroseriet og drivverk har rullet over 470"

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble litt skuffa over noen nå :( men, skal ut med kameraet i morgen å ta MASSE bilder av den nye fangeren min og selve bilen :D mangler den nederste lippa på 90 fangeren :rolleyes:

tror ikke eg skal ha noe standard gti osv der, tenkte på noe drit fra tuning.no eller noe :D men time will show, fekk fangeren på arbeid :D var en dame som skulle ha ny pga det var en liten sprekk i denne så da tok eg den også limte vi den det ser jo jævlig ut nå men skal jo hellakeres uansett så :D

 

edit: når eg mente skuffa så var det at eg VEIT at det er mer folk her som har så jævli kule jettaer :D har så lust å ha noe å sogle over sånt at eg får arbeidslyst liksom :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår