Gå til innhold

bilder av jetta`ne deres

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

ja da, her er min jetta, rødgrunning og gode greier :D skal lakere den om et år eller noe tror eg :) RS-blå :D Audi Coupe`n på siden er bror min sin

(store bilder her, så ja, modem warning?)

den nye fangeren min som ikke er lakert eller noe :rolleyes:

skal montere grøftelys på den så da forsviner det stygge hullet som tidlegere eier har bort ut til en stikkontakt

http://home.no/elanzer/jetta/IMG_0081.jpg

Bilen:

http://home.no/elanzer/jetta/IMG_0135.jpg

http://home.no/elanzer/jetta/IMG_0136.jpg

http://home.no/elanzer/jetta/IMG_0137.jpg

http://home.no/elanzer/jetta/IMG_0138.jpg

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

KOmpis/kjent av meg hadde norges fineste jetta. Den var importet fra tyskland som den første importerte jetta. Seriøst bygget der nede. Har dessverre ikke bilder, men det siste jeg hørte var at en kar fra hardanger kjøpte den.

 

Svart, senket max, breddet, gti motor og et sinnnsssyykt effektanlegg. Hørtes ut som bilen gravde seg ned når du ga gass!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

KOmpis/kjent av meg hadde norges fineste jetta. Den var importet fra tyskland som den første importerte jetta. Seriøst bygget der nede. Har dessverre ikke bilder, men det siste jeg hørte var at en kar fra hardanger kjøpte den.

 

Svart, senket max, breddet, gti motor og et sinnnsssyykt effektanlegg. Hørtes ut som bilen gravde seg ned når du ga gass!

 

Skaff bilder da.... :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo før dig. kameraer var "allemanns" eie og kostet nok. Skal gjøre et forsøk i å skaffe noen bilder. Kunne skaffet bilder, men har ikke tilgang til scanner...

 

Skal se hva jeg kan ordne.

 

Vant en del premier, og var på en del treff, så biler skal det vel ligge på nettet et sted!

 

Jan Gunnar

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Dette var jo før dig. kameraer var "allemanns" eie og kostet nok. Skal gjøre et forsøk i å skaffe noen bilder. Kunne skaffet bilder, men har ikke tilgang til scanner...

 

Skal se hva jeg kan ordne.

 

Vant en del premier, og var på en del treff, så biler skal det vel ligge på nettet et sted!

 

Jan Gunnar

 

Kan ikke si jeg har sett den noen steder.. Men du får prøve å skaffe noen bilder! Blir moro... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende den er vrak pr. i dag, det vet jeg ikke. Ringte nettopp til ham, men fikk ikke svar.

 

Har vel ikke flere bilder av den bilen din? Virker fin.

 

Selv har jeg nettopp kjøpt meg en II'er(golf), gullfarget med turbo motor.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Det kan jo hende den er vrak pr. i dag, det vet jeg ikke. Ringte nettopp til ham, men fikk ikke svar.

 

Har vel ikke flere bilder av den bilen din? Virker fin.

 

Selv har jeg nettopp kjøpt meg en II'er(golf), gullfarget med turbo motor.

 

Min HAR vært vrak den... :D Liker ikke tømmerbiler... :mad: Men har masse bilder.. Får bare ikke lagt ut.. Har bare ikke sånn adressesak.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Det kan jo hende den er vrak pr. i dag, det vet jeg ikke. Ringte nettopp til ham, men fikk ikke svar.

 

Har vel ikke flere bilder av den bilen din? Virker fin.

 

Selv har jeg nettopp kjøpt meg en II'er(golf), gullfarget med turbo motor.

 

Åssen motor er detta a?? Svære saker?? Moro det.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått sett bilden fra HiFi klubben. Var godt det!

 

Da jeg kjøpte min Giftgrønne Jetta vår 2003 så spurte så sykt mange om det var den som stod på HiFi klubben før... Og nå vet jeg at det ikke var den!

 

Skal få ut noen bilder etterhvert. Har bare noen closeup bilder som forteller lite...

 

Men må si at jeg så mycket fint her ;) Skulle gjerne hatt noen Audi handtak i dørene mine og, noen som vet om noen som gjør slikt for en rimlig pris inkl handtak.

 

Ellers så har jeg tenkt å gjøre noe slikt med baken på bilen:

holland_4_lg.jpg

Hvordan hadde Lexus lykter gjort seg slik a ? Hadde nesten kansje fått litt for mye mercedes look ??? Ikke bra..

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår