antonio Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 hvor mange tommer er høytalerne i bakdøra? er litt usikker!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 du bør heller konsentrere deg om lyden forran.. lyd i bakdørene er bare waste.. ødelegger lydbildet :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antonio Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 har god lyd framme.. skal bare ha litt i bakgrunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Hva med et par 6x9 i hattehylla da? om du bare skal ha lyd i bakgrunnen... Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Jeg mener at høyttalerplassen i bakdøra er like stor som i framdøra, altså 6,5". De er i hvert fall det på min 5dørs. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Samme size foran som bak, for all del hold deg unna ovale høytalerkonsepter i hatthylla, gå for singulære høytalere. Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 er det 6.5" på førerer døra? er det ikke 5.25"? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 I min 5 dørs, sitter det originalt 16cm RUNDE, dvs 6". Originalt har VAG hull i rammen rundt membranen som skal passe med "pinnene" i dørtrekket for riktig montering, pass på at du får kompatible elementer så passer alt som "fot i hose". Kan anbefale danske Peerless fra Eltek (like utenfor Oslo), de passer rett inn og er rimelige og gode høytalere. Andreas Edit: Signifikant skrivefeil..Beklager HrpZ88. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 ovale?.. hvor store er høytalerne i min 3dørs da? jeg har helt runde jeg. Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 6,5" i min 3'er cab Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 6,5" i min 3'er cab Det varierer veldig hvordan leverandører/merkene måler høytalerene sine, noen måler innvendig membran, noen måler utsparringsdiameter, noen rammediameter. Det beste er å kikke i tabeller for å se hvilke høytalere som passer i hvilke biler, eller bare rett og slett prøve. Alle produsentere over en viss klasse har en oversikt over hvor deres høytalere passer. Husk at dype magneter krever dype dører, om du ikke planlegger å bygge kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 på frontsettet måtte jg bygge ut ettersom magnetene var for dype, men det er verdt god lyd:) skal ikke ha noe særlig i bakdørene så magnetene der er vesentlig mindre enn på frontsettet.. der jg kjøpte (tvboden i sverige) sjekket de at alt passer bilen min:) de hadde alt av info på nettet.. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 da har jeg etter mye om og men fått montert basskassa me monoblock og frontsett på 4 kanaler. har originale papp høytalerne i bakdørene og må virkelig si jeg savner lyd derfra. skal montere nye bak. kan ikke skjønne at det skal ødelegge lydbilde. 5,3/4" funker bra bak! på 6,5" blir gjerne magnetet for dyp, det ble det for meg. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg