Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

Det fins ikke noe middel som lager rust tilbake til metall. Punktum. ;)

 

kan godt hende det ja hehe.. men men...fikk jo vertfall sandblåst vekk rusta:P

blir nokk ikkje brukt en vinter til,drittlei av salta veier,,spiser bare opp bilen:S

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jah...får vell oppdatere denne tråden litt og....det som har gjort med kadetten nå er å bredda skjermene litt,,,har blitt ferdig med grunninga og skal lakkeres nå i helga...så blir det montering så er eg ferdig.....her er noen bilder .....

 

nyeste bilde av kadeten...klar for lakk her...pussa ned grunninga og..

matta_ned_grunninga.jpg

 

ferdig_svartgrunna4.jpg

 

ferdig_svartgrunna3.jpg

 

ferdig_svartgrunna2.jpg

 

ferdig_svartgrunna.jpg

 

felga ferdige..

 

felgane_ferdi_lakkert2.jpg

 

felgane_ferdi_lakkert.jpg

 

felg_ferdig4.jpg

 

felg_ferdig2.jpg

 

felg_ferdig.jpg

 

felga_lakkert_snart_ferdig.jpg

 

før den fikk svart grunning

oversiktsbilde.jpg

 

maskert_vindu3.jpg

 

nye eksosanlegg hehe..

 

eksosanlegg_feste2.jpg

 

maskering_p_bynt.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en oppdatering etter lakkering.. lakering blei dårlig...men blei svart og ingen renning vertfall.... fått montert på alt og bilen er ferdig....

 

ferdig4.jpg

 

ferdig3.jpg

 

ferdig2.jpg

 

ferdig.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tykt lag med lakk, så kan du muligens våtslipe den bra med veldig fint papir (2000 eller såder), og så polere den opp

 

jepp var det eg og har tenkt på,kom vell opp i 4-5 strøk til slutt... men tar det igjen,har ikkje tid nå fremmover:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei bra nå ja. Gjer som Mad_Maxx sa å slipe ned med veldig fint papir og polere opp igjen. Syns foresten ikkje du burde sote rutene dine no eg. Syns det er veldig fint slik som det er nå!!

 

jepp , skal prøve det først på test skjermen eg har...

 

nej eg veit ikkje om eg gidd å ha sota rute eg heller..men e spesiell ute etter denne røde,eller grønne eller blå sotefilmen...men får sjå ka eg gidde

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapp en ring framme:) Eller hiv ut anlegget:P Må få rette stuket;)

 

rette stuke e lavere bak en framme;) ligge bedre på veien og da,men tenke på å få den like lav framme og...

får sjå...

 

ser ikkje so lav ut no synst eg pga eg har bankaskjermane ut /skjermbredda den litt.. får sjå om eg bestille meg 80/75 fjærene og tar ut 60/60 fjørene..

Endret av Einart

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har ikkje vurdert og hive på firkanta lykter igjen?

 

jo, men eg skal lakke litt her og der først og so få dei tette igjen.. så disse runde er egentli berre for å prøve ut litt osv...så blir vell muligens å bytte igjen når eg e ferdig med dei andre lyktene

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår