Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

Kjenner du til han her eller?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=2069949

Såg bare han var frå Nordfjorseid.

 

han sku vist selge alt i samme klysa...hmmm kansje eg skal ta en tur å sjå på den en dag

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal foresten ta tattovering nå haha....gjett av ka da?:P

 

en kompis av meg som gjør det privat hehe

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir vel en gul c kadett med svart tak... :pimp

 

hehehe neida:P men en kadett c er det vertfalll:) hehe

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min da...?;) Hehe:D

Neida! Bare vasar... Blr nok tøft det.

Må få ut bilde av Rakett'n med GTI-leppa' date=' ja.[/quote']

 

hehe.. joda skal hive ut bilde av lippa osv og tattoen etter kvart hehe!..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå kommer muligens 1600 kadetten til meg på tirsdag eller onsdag med trailer til bergen:) så da blir det å skaffe prøveskillt og kjøre den hjem til nordfjord..og så hente min kadett i bergen igjen....og så bynde å flytte alt fra 1600 understell og motor osv over til 1200kadetten .....var vist en del rust på 1600karosseriet så den får 1200 understell og motor og så pusse opp den og er planen og lage til den... så skal eg bruke alt fra 1600 understell og motor/girkasse til min 1200kadetten min....så får eg heller ta 5trinnsgirkasse og større motor etter hvert...men ang 1600 girkassen..passer den i 1200 tunellen? elller må eg banke ut litt osv? og kor stor motor fra omega fks som passer på girkassa kan eg ha som godkjent på org 1600 bremser? husker ikkje heilt...2.2i bremser var vell opp til 150hk

 

 

enkleste hadde vell vert å bare pussa opp igjen 1600 kadetten og fått skillt på den men vil ha understell og motor på min kadett egentli...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.0 bremse hold vell til 125hk og 2.2i til 150. men det er kun foran. du kan ha org. 1600 tromla bak;) ja også må du ha ny bremsekraftforsterker også.. kor masse måtte du gi for 1600? dem bruke å være ganske stive i pris dem? gjør dem ikke? har sett ett par til rundt 20 men det er uten motor, osv.

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.0 bremse hold vell til 125hk og 2.2i til 150. men det er kun foran. du kan ha org. 1600 tromla bak;) ja også må du ha ny bremsekraftforsterker også.. kor masse måtte du gi for 1600? dem bruke å være ganske stive i pris dem? gjør dem ikke? har sett ett par til rundt 20 men det er uten motor, osv.

 

ja okå...joda alt av 1600 understell blir montert på... prisen for kadetten som eg har kjøpt ga eg 1500kr for!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

im back! uten 1600 kadett! :( har ikkje fått den enda..:S blæh jekli irriterende....har ikkje fått kontakt med han som skulle hente den for meg..men jeg får vente litt til....

 

i mens! må eg skifte bakakslingen på min 1200...den eg har på nå bynder å lage lyder...virker som tannhjula inni klokka er bynt å bli slitte...:S så skal hive på den andre eg har fra dele bilen...skal sandblåse den å lakke...tja..gul? og svart?:P eller rød ellernoe greier.... må ha nytt utløyserlager i girkassa mi og..bynder å bråke igjen:S ja var på ett lite lokaltreff her i bergen.... har du en adresse til omc bildene fra det treffet Øvrekleiv`n?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår