Gå til innhold

(Avsluttet)

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

syns bilen din er alt for lav bak... hiv ut annlegget så blir den fin:)

 

hehe ja såg vertfall lav nok ut bak på det siste bilde der:P har tenkt litt på det men da må eg til å sveise i noen bjelker som skal støtte opp under hattehylla i vindus kanten bak vertfall... skal se kordan det blir med lavprofil dekka først...vist det blir for lavt bak for hjula hiver jeg på orginalfjærer igjen bak....eller noe...hmmm

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe har den kadetten og mye anlegg baki:P? håpe berre på at lavprofildekka eg ska ha på mine 8x13 går bak da...gikk liksom akkurat ikkje med 205/60/13 eg hadde før etter eg senka bilen..so må vell gå greit med 45 profil?..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wohoi da har eg endeli fått medlemskapet til omc i posten i dag;) men når eg ska logge inn brukernavn og passord på sia..skal eg skrive inn fullt navn og medlemsnr da?

 

 

 

bare glem det.fikk det til nå

Endret av Einart

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt fint eg då... Men å få den litt på "trynet" er vel kanskje finare' date='ja! Gjør som du sa tidlegare, Einart, sett på 40mm bak, må kanskje ha vanlig lengde på demperane da...?[/quote']

 

bakdemparane som e spaxjusterte har eg målt at dei e like lange som orginal dempar..so trur det ska gå bra med å berre bytte fjær da..hmmm....men har tenkt og på å prøve å skaffe 80mm senkefjere fremme da hehe...:P nei eg får sjå....skal sjå kossn det blir med lavprofil hjul først:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adri på omc hadde det på den fine caravanen.. se i garasje tråden hans.. kjørte på 195.45.13" og 80senk

 

ja den e jekli fin den..ja skal skjekke det ut om eg finne fram hehe...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
fått deg sjalusi no..? tøff bil, såg den engong eg var på eid:) litt skeptisk til leikebilane dine på panseret då, men kvar sin smak:p

 

jepp sjalusiet er komt fram, venter og på kromringer til instrument,kromma luftfilterboks, skal bytte bak aksling nå og skifte utløserlager i girkasse...skal test montere runde lykter og som er har ligganes heh...skal fikse litt på de firkanta..sote litt her og der.. amcar leikebilane sitter fast dei:P

 

hmm korti såg du den på eid da?..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildebildebilde:D hehe nei huskar ikkje, var på den nedlagde bensinstasjonen nedanfor statoil der:P Hehe skal til eid å kjøre over brekka tilbake til volda i sommar med asconaen trur eg:D

 

hmm okai ..trur det e ei stund sia nå da men... e i sandane no for tie vertfall å pussan opp igjen å fikse en del på ann..drittlei av disse salta veiene i bergen so gidde ikkje å reise ned til bergen igjen før til våren eller når sommerdekk sesongen bynner... ja skal hive ut bilde av sjalusiet osv.. skal lakke det svart matt..e gråsvart plast så...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår