spooz Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Norges feteste julegave: Nettavisen - Norges råeste julegave :thumb Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 rå bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Oi, i Lærdalstunnelen og da. Men, feteste julegaven i mine øyner, må være 7 rette i lotto. Var som den sære bergenseren sa når lotto mannen ringte han om at han hadde 7 rette i lotto. -Hvor mye er gevinsten på da? -Den er på hele 2 millioner... -Faen, vart ikke mer nei! Faktisk er denne sann. Men husker den ikke detaljert, men var noe alla. Siden alle andre før han hadde vunnet 3-4-5 mill. ^^ Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Oi, i Lærdalstunnelen og da.Men, feteste julegaven i mine øyner, må være 7 rette i lotto. Var som den sære bergenseren sa når lotto mannen ringte han om at han hadde 7 rette i lotto. -Hvor mye er gevinsten på da? -Den er på hele 2 millioner... -Faen, vart ikke mer nei! Faktisk er denne sann. Men husker den ikke detaljert, men var noe alla. Siden alle andre før han hadde vunnet 3-4-5 mill. ^^ Eller bare at mannen som kjøpte bilen har litt penger fra før av så han klarer seg ET par år til. Orker ikke nevne navn for det vil sikkert ikke han selv. Han har hatt flere råe biler tidligere som Austin Martin DB9, Audi RS6 og har enda blandt annet Maserati, Mitsubishi Evo, Audi S2, Merchedes GL, verdens dyreste serieproduserte motorsykkel Agusta (rett meg om jeg tar feil) og nok av snøscootere. Og den lille billige julegaven annkommer vel om ikke så alt for lenge Tromsø om jeg ikke tar helt feil Spooz? Og jeg regner med den blir å bli hørt i gatene i Tromsø, hahaha :D Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Stygg bil spør du meg.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Skulle hatt litt penger ja.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 den kommer til tromsø sies ja.. Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Bilen er på båt, på tur til Tromsø. Blir gøy å se en CGT i levende live. Forøvrig gammelt nytt, planene for CGT har vært på bordet ei stund. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 stygg bil det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Den bilen var på Lillestrøm på bilmessa i november. De som var der hørte helt sikkert lyden når dem fyra den opp. Råeste jeg har hørt! Men girkula i tre, den var faen ikke mye pen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 stygg bil det der ja du syns vel det! Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 er det the stig som har kjøpt denne?? Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Nei, bare en vanlig "Stig" som bor i Tromsø. Såvidt meg bekjent så har han hverken hvit eller sort kjøredress/hjelm. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Nei, bare en vanlig "Stig" som bor i Tromsø. Såvidt meg bekjent så har han hverken hvit eller sort kjøredress/hjelm. hehe Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 lyden gjør jo halve bilen! men 2 som har blitt knust i Norge tidligere? Det har ikke jeg fått med meg? Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg