Gå til innhold

Siste streetmeet 2007 !!!

Ranger emnet


titus41

Anbefalte innlegg

Ta Skedsmohallen på lørdag da? :) Da har vi litt lenger tid å varsle resten av folket :) :P Også kan man ha det litt tidligere, slik at det ikke er så mørkt. For skulle vi hatt det på fredag, må jo folk rekke å komme seg fra jobb osv, og da er det garantert mørkt! :S Nei, jeg vet ikke jeg? Hva vil alle andre?

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta Skedsmohallen på lørdag da? Da har vi litt lenger tid å varsle resten av folket :P Også kan man ha det litt tidligere, slik at det ikke er så mørkt. For skulle vi hatt det på fredag, må jo folk rekke å komme seg fra jobb osv, og da er det garantert mørkt! :S Nei, jeg vet ikke jeg? Hva vil alle andre?

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

industri området i ski, ved sabb anbefaller jeg, der Binder lå før og Tybring gjedde, Industri området på Langhus er det liksom ikke noen store plasser, og polti kommer ditt fort. I ski er det bedre oversikt vil jeg si, hvis folk er usikkre så møt meg på statoil i ski, ved 18.00 tiden da vel? Omega a stv 3000 vel og merke, 4 forsjellige farger :)

 

Da sier vi det! Møter deg på statoil kl. 18 jeg:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skedsmohallen klokka 2-3 ? på lørdag :)???

ainona vet jeg hvem du er?du høres kjent ut hehe:)

 

 

faen må kjøre golfen :(

er en blå golf3 med englelykter kommer sikkert til å se at det er meg hehe bare for å si det :P

 

---

 

Blir jo egentlig bedre å ta det på lørdag da :) Litt mulighet til at det er litt lyst! :) Kanskje flere kommer også? :) Så rekker vi å spre det litt mer til folk som ikke har fått med seg street meet'en enda også :P hehe! Så 2-3 på lørdag høres fint ut for meg.. Men vi bør jo snart sette en tid og dag nå :D Så jeg kan sladdre det rundt videre! :D Mange som venter på svar fra meg nå..

 

Du mener jeg høres kjent ut ja :P hehe.. Vel, du kjenner Daniel gjør du ikke? (ZimSlim) .. Jeg er Aina:P XDama hans :P hehe! Men vet ikke om vi har møttes før? :P

 

Hehe! Jeg har valget mellom Celicaen min eller Eclipsen :) Tenker det blir eclipsen :D Den ser bra ut! :D <3 Har ikke begynt på Celicaen enda :P hehe ...

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at snuten kommer til å stå og sperre innkjøringa til Skedsmohallen som de gjorde sist gang. Også er det vel kanskje noen som bruker hallen på dagtid i helgene? Mao. er folk der og biler på parkeringsplassen.

 

Men så lenge folk ikke MÅ burne og ligge sidlengs overalt så burde det jo gå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at snuten kommer til å stå og sperre innkjøringa til Skedsmohallen som de gjorde sist gang. Også er det vel kanskje noen som bruker hallen på dagtid i helgene? Mao. er folk der og biler på parkeringsplassen.

 

Men så lenge folk ikke MÅ burne og ligge sidlengs overalt så burde det jo gå greit.

 

 

Der er jeg faktisk helt enig! :) Med tanke på at politiet er der rimelig fort! :O Så..

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:win LØRDAG KLOKKA 15:00 OG UTOVER !!! PÅ SKEDSMOHALLEN!!!:win

 

 

 

SPRE RYKTENE !!!

 

 

Jeg og ei venninne kommer vi! :) Med Eclipsen! :) Så da sees man på Skedsmohallen rundt kl 15:00 :) Skal spre det rundt, selvom det er mange sære siden det er kaldt ute :P haha! Men vi prøver!

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninne kommer vi! :) Med Eclipsen! :) Så da sees man på Skedsmohallen rundt kl 15:00 :) Skal spre det rundt, selvom det er mange sære siden det er kaldt ute :P haha! Men vi prøver!

 

jeg er klar som faen og våken som faen:P SPRE ORDET !!!!!!!!!!

 

vill ikke bare ha 5 biler der men kanskje 20 hadde vært kos :) kan hende det kommer få klokka 15.00 men utover vill det komme fler :) så jeg kommer til å stå med golfen der Lenge :)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er klar som faen og våken som faen:P SPRE ORDET !!!!!!!!!!

 

vill ikke bare ha 5 biler der men kanskje 20 hadde vært kos :) kan hende det kommer få klokka 15.00 men utover vill det komme fler :) så jeg kommer til å stå med golfen der Lenge :)

 

Jeg å :P

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår