Polo Classic Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 hvilken pris ligger keskin kt1 på og borbet felgene? tenker på noe slik selv til våren. men 15,16,17"? får vell ikke noe mer enn 17" på de uten å bredde. Tunershop - Felgen - 16 Zoll Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 er det billigere å bestille fra tyskland ?blei utrolig keen på keskin KT4 ekke noe som har denne på en golf? så var den ikke dyr i 16" heller :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Keskin KT5, 9*16 - Gromt! Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Keskin KT5, 9*16 - Gromt! Sånne jeg henta meg igår kveld:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 er det billigere å bestille fra tyskland ?blei utrolig keen på keskin KT4 ekke noe som har denne på en golf? så var den ikke dyr i 16" heller :) Var det sist jeg sjekket, blir som regel mindre mellomledd er jo bare å finne kursen på DKK og EUR det. Akkurat nå er ER 7,9385 og DKK 106,3814 på REUTER Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 er det billigere å bestille fra tyskland ?blei utrolig keen på keskin KT4 ekke noe som har denne på en golf? så var den ikke dyr i 16" heller :) Disse felgene liker jeg også... De hadde et sett som var forgylt i senter på standen i Essen, dritfett... Ang. priser så hadde de seff messepriser på disse under messa. Da kostet de med dekk i 9 x 16 950 euro. 215/40-16 Ordinær pris i følge Keskin er 1202 euro. Tlf: 0049 6233 36 99 36 Mail: info@keskin-tuning.de Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Sånne jeg henta meg igår kveld:D Det blir porrigt! Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Disse felgene liker jeg også... De hadde et sett som var forgylt i senter på standen i Essen, dritfett... Ang. priser så hadde de seff messepriser på disse under messa. Da kostet de med dekk i 9 x 16 950 euro. 215/40-16 Ordinær pris i følge Keskin er 1202 euro. Tlf: 0049 6233 36 99 36 Mail: info@keskin-tuning.de fikk ikke snappa med deg et bilde av denne felgen da ? / noen som har bilde av den på en golf 3 i det hele tatt? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 fikk ikke snappa med deg et bilde av denne felgen da ? / noen som har bilde av den på en golf 3 i det hele tatt? Er photoshopa.. men ser sånn nogen lunde hvordan det blir..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 se her ja :) er litt vell mye mer dypkant i virkeligheten da:) usikker på felg valg selv jeg nå:S kanskje keskin tar seg ut bedre i virkeligheten ? hadde vært digg med borbet og mer senking :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 noen som veit hvor brei felg kanten er på en 7,5x16'' i forhold til 9x16''?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 AutoDB.no - Salgsoppgave Kom bare over disse bbs felgene. Passer vel 3'er (?) Er da ikke så ille pris det der siden de kan selges billigere som det står i annonsen. Litt liten dim men fet kant. Med mye senk så blir golfen fedt med disse på. Selv kommer jeg til å kjøre med svarte KT4 til sommeren på min MK3. Pene felger det Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Svart senter og chrome kant er fett, får disse i 17" med dekk for rundt 10k hos dekkskift.no Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 fikk ikke snappa med deg et bilde av denne felgen da ? / noen som har bilde av den på en golf 3 i det hele tatt? Jeg skulle gjøre det siste dagen, men nådde det ikke. Muligens det er noen bilder av den på hjemmesiden deres. Dette var en felg som kun var lagd for denne messen, men man får se om den kommer på markedet. Hvis du er keen på slike felger med gulldetajer, så er DZ felger et alternativ. Dyre, men fete. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Burny: den golfen var så og si nesten prikk lik som min golf haha :) bare at min er 3 dørs :) polardego: har ikke bilde av DZ felgen du snakker om a kanskje litt vell dyr men ja :P og bilder sier mer enn tusen ord noen ganger :) jeg skal prøve å få tak i meg dypkant tenker mer og mer på borbet nå :) men synes borbet passer sykt mye bedre på golf 2 med skikkelig senk! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg