Gå til innhold

Kan jeg drifte?

Ranger emnet


halsen89

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte meg en gammel BMW 728i for noen måneder siden, så klarte jeg og ødelegge noe i motoren.. Har nå kommet på tanken og fikse dette og få den kjørbar.

 

Men dere som har peil på drifting, hva må jeg gjøre for og kunne bruke denne? (ikke snakk om konkuranse kjøring, bare morro)

 

Men er denne bilen brukbar til prosjektet? eller er det dødfødt og starte med denne bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

siden du spør om det så syns jeg du bør holde deg langt unna bilkjøring... høres ut som en datastudent uten praktisk sans i det hele tatt spørr du meg... herregud...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du spør om det så syns jeg du bør holde deg langt unna bilkjøring... høres ut som en datastudent uten praktisk sans i det hele tatt spørr du meg... herregud...

 

Hehe, du vet nok ikke hvem jeg er ;)

 

Til vanlig kjører jeg Husaberg 650 supermotard på Lånke, og har drevet med motorsport siden jeg kunne å gå :)

Men i helga så gikk det galt : 18-åring skadd i motorsykkelulykke på Storfosna

 

Jeg knakk ryggen 2 plasser og hadde flaks at jeg ikke ble lam, ble kasta 50meter før jeg ble liggende med brukket rygg!

 

Men har nå kommet hjem og må gå med korsett i 6uker, og da har jeg tid til og tenke på hva jeg skal gjøre med bimmern jeg har stående.

 

Og siden jeg har stort sett har drevet med motorsykler så spørr jeg heller dere om råd når jeg skal begynne og bygge om bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår