Gå til innhold

Kan jeg drifte?

Ranger emnet


halsen89

Anbefalte innlegg

Takk for godt svar!

 

Bare så synd at det ikke er snø her, ikke noe bil jeg skal satse på noen drifting karriere med nei! kjøpte den jo kun til lek og morro så.

 

Blir vel så jeg sveiser diffen etter jeg har fått ordna den, vis det er nødvending. jeg får se etter jeg har fått igang motoren og testa litt!

 

 

Jeg har hatt flere 7-serier av din type.. har nå en 745iA.. ja det går ann å sladde med dem, men disse bilene slepper på den måten at når det slepper, så seiler det langt sidelengs pga ganske massiv vekt..du har lav utveksling også, noen som er greit å finne det riktige giret på. sveis stabstag foran og bak+ kapp fjørene en god del.. da får du litt bedre oppsett enn originalt... motoren holder i massevis den. Du kan etterhvert bytte til 3.2 som er en god del sprekere og har kortslagsveiv, noen som gir litt raskere respons på pedalen, 3.5 skuffa meg veldig igrunn.. kjørte med lettere trimma m535i og 732i og den 7-serie var tyngre og mindre motoreffekt(ca 40-50hk mindre)

Så 3.2 er den beste BMW-motorn, tåler mye juling i forhold til flere andre modeller også.. faren min har drivi med BMWr i 40 år så han har litt peiling og han sier det samme..

 

skal love deg halsen89 har mer peiling enn deg på bil, hvem i granskauen er så dum å kjøre volkswagen? haha, ØVETE/TRENETE TAPER!

 

håper det hjalp deg litt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår