RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 jeg var ute og kjørte Zafira i dag. plutselig blir jeg forbikjørt av en BMW. Så blir det svart. jeg henger meg på og kjører etter denne karen som jeg var helt sikker på nettop hadde fått lappen etter hvordan han kjørte. Utrolig rare forbikjøringer og vanvittig gasspådrag overalt. Såvidt jeg greide å holde følge. Til slutt så svinger han inn på en lokal Hydro stasjon. jeg svinger inn bak han og skal kikek på hvordan tullilng dette var. Der sitter en kar med grått hår sent i 50 årene og vinker til meg Jeg rister på hodet og kjører videre. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by RaCk jeg var ute og kjørte Zafira i dag. plutselig blir jeg forbikjørt av en BMW. Så blir det svart. jeg henger meg på og kjører etter denne karen som jeg var helt sikker på nettop hadde fått lappen etter hvordan han kjørte. Utrolig rare forbikjøringer og vanvittig gasspådrag overalt. Såvidt jeg greide å holde følge. Til slutt så svinger han inn på en lokal Hydro stasjon. jeg svinger inn bak han og skal kikek på hvordan tullilng dette var. Der sitter en kar med grått hår sent i 50 årene og vinker til meg Jeg rister på hodet og kjører videre. hehe midtlivskrisen Løye hva en BMW kan gjøre med en person... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by RaCk jeg var ute og kjørte Zafira i dag. plutselig blir jeg forbikjørt av en BMW. Så blir det svart. jeg henger meg på og kjører etter denne karen som jeg var helt sikker på nettop hadde fått lappen etter hvordan han kjørte. Utrolig rare forbikjøringer og vanvittig gasspådrag overalt. Såvidt jeg greide å holde følge. Til slutt så svinger han inn på en lokal Hydro stasjon. jeg svinger inn bak han og skal kikek på hvordan tullilng dette var. Der sitter en kar med grått hår sent i 50 årene og vinker til meg Jeg rister på hodet og kjører videre. man blir aldri for gammel til å leke seg....... hapyhappy Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 hihi.. kjørte om kapp mot john kopperud (som jeg fant ut i ettertid)når han hadde bora V5.. kjørte forbi han, så la han seg på hjul, trodde det var purk med en gang, men når han kjørte forbi meg igjen da, så ga jeg faen og kjørte det bilen var god for(impreza wrx) dro endel bedre en boran:D kjørte 5 mil lengere omvei bare for å race litt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Tror dere at vi kommer til å kjøre penere når vi blir eldre? Neppe! Mere penger og stadig fetere biler + fler motorveier..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by RaCk Jeg rister på hodet og kjører videre. hvorfor ristet du hue??? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Morro at gamlingene råkjører....så lenge de holder seg på veien... og ikke sovner bak rattet.... BTW, åssen BMW var det? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by pumpedyse hvorfor ristet du hue??? vet ikke egentlig. Virket bare så uvirkelig der og da. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Kompis hentet en Opel hos en gamling i Harstad. Fyren var vel en 60 år. Under prøvekjøring osv så hadde han gamlingen lagt bilen brei midt i sentrum på tørr asfalt! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Endelig en som har forstått hva BMW er.. GUBBEBIL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gufle Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Jonte Kompis hentet en Opel hos en gamling i Harstad. Fyren var vel en 60 år. Under prøvekjøring osv så hadde han gamlingen lagt bilen brei midt i sentrum på tørr asfalt! :) Wow! Det skal jeg oxo gjøre når jeg blir 60, hehe... Siter http://www.calibra.no - Calibra forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 min gudmor er den gærneste sjåføren jeg vet om (og det sier ikke lite) hun kjører som et svin, bruker hornet som en spanjol og hater purken... hmmn btw hun er snart 70 har 2003modell klikka passat som drar blåser av parykken uten noen vinduer oppe Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Det var en 320d. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by RaCk jeg var ute og kjørte Zafira i dag. plutselig blir jeg forbikjørt av en BMW. Så blir det svart. jeg henger meg på og kjører etter denne karen som jeg var helt sikker på nettop hadde fått lappen etter hvordan han kjørte. Utrolig rare forbikjøringer og vanvittig gasspådrag overalt. Såvidt jeg greide å holde følge. Til slutt så svinger han inn på en lokal Hydro stasjon. jeg svinger inn bak han og skal kikek på hvordan tullilng dette var. Der sitter en kar med grått hår sent i 50 årene og vinker til meg Jeg rister på hodet og kjører videre. Har ikke du mista førerkortet da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Da hører dette til sjeldenhetene til, men en person på rundt 50++ er jo ikke definisjonen på en "hatt"kall som vi kaller de i Trøndelag.. 70-80 år med grå gammelmannshatt som kjører 70 km/t i 80-90 sona og 70 km/t i 50 sona.. Å når du skal kjøre forbi så legger de seg over gulstripa. Aldri ser de i speilet heller.. Og verst er gamlinger som kjører 25 km/t i byområder.. døøø dukenukem Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg