Gå til innhold

veivhusventilasjonsrør spørsmål! need help!

Ranger emnet


pinjongen

Anbefalte innlegg

http://www.bimmer.info/forum/showthread.php?t=34080&highlight=inlet+manifold

 

her er det noe galt på min motor. tipper det er den nedre simringen på det røret.. men som jeg har forstått så sitter innsuget mitt fast i dette røret... rask guide på av med innsug og ut med dette røret.. er det noen som har noe som helst slags innspill er dette supert!!

 

håper på svar!

> Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven*

> Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker*

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

> Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det like før det helvettes BMW dritet ryker på en smell som innvolverer lighter og masse flammer.. kan noen gi meg ett tips på hva som kan gjøre att innsuget sitter som faen? er på en måte løst men kommer ikke... har fått dytta det røret så den ikke skal være noe prob der.. men faen altså! trenger hjelp! 90% inne her har sikkert hatt det av... hadde vært fint med noen tips...

> Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven*

> Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker*

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

> Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
nå er det like før det helvettes BMW dritet ryker på en smell som innvolverer lighter og masse flammer.. kan noen gi meg ett tips på hva som kan gjøre att innsuget sitter som faen? er på en måte løst men kommer ikke... har fått dytta det røret så den ikke skal være noe prob der.. men faen altså! trenger hjelp! 90% inne her har sikkert hatt det av... hadde vært fint med noen tips...

 

har du tatt av alle muttrene skal det være å bare trekke av innsuge..kan hende det sitter litt fast i pakningene bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår